1 Noiembrie , Ziua mortilor


O zi trista in care ne amintim de cei dragi plecati dintre noi , le aprindem o lumanare, le depunem buchete de flori la capatai.

Pentru mine este mai greu pentru ca exceptand socrii celelalte fiinte dragi mie se odihnesc in Arad.

Asta nu inseamna ca nu ma gandesc la ei .

Mama, tata , bunico , bunicule  Dumnezeu sa va odihneasca . O lumanare va arde si in memoria voatra  aici la mine pe blog dar si  in cimitirul din  Petrosani . Florile sper sa fi rezistat de cand ne-am intors din concediu.

Si pentru ca  anterior Zilei Mortilor se merge  la cimitir si se   faca curatenie, m-am trezit si eu azi de dimineata sa fac treaba asta.

Credeti c-am fost singurul ? Nu nicidecum  ! Edilii, pe care trebuie sa-i felicit,  finalizau si ei curatenia  !

Pentru cei de peste mari si tari care au fiinte dragi in Cimitirul din Petrosani , asa arata cimitirul azi  la orele  8 .

Ce mi s-a parut foarte important, daca observati, au disparut toate cocioabele de pe langa gard .

 


.

Tuturor celor plecati dintre noi colegi , prieteni, rude si parinti

Dumnezeu sa va odihneasca !

P.S. Iata niste poze facute pe seara cand impreuna cu Ghiocel ne-am facut si noi datoria fata de  plecatii nostrii .

.

 

Posted on 01/11/2011, in Ziua mortilor. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Cimititul e asa de ceva vreme. Cel putin ultima data cand am fost eu acolo asa era. Asta acum o luna, sau cand am fost ultima data acasa. Nu mai stiu exact. De atunci nu mai erau „cocioabele” alea langa gard.

    Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei care au plecat dincolo!

  2. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe toti cei plecati dintre noi !

    Au schimbat gardul de cand nu am fost eu acolo( acum 1 an si 3 luni)…

    • Pentru tine si nu numai am facut cateva poze spre seara pe care le-am adaugat postului.
      Recunosti pe cineva ?

  3. George Tolos

    Draga Nelu,
    Din cite stiu eu nu e Ziua Mortilor „Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti!Se chiama „Ziua Tuturor Sfintilor!„.Dincite stiu eu e o sarbatoare catolica.

Lasă un răspuns

