O iesire foarte placuta


Vineri seara stabiliseram cu Ghiocel sa invitam gazdele noastre de la Geneva, pe Vladut si Livia pe la noi .

Aveam o obligatie morala fata de acesi doi tineri deosebiti care ne-au gasduit un weekend in frumosul lor apartament din Geneva. Pentru ca stiam ca se afla intr-o  scurta vacanta in tara am profitat, facandu-le invitatia  pe care tinerii nostri au acceptat-o , se pare cu placere.

Vrand sa le ofer ceva deosebit, aici in urbea lor natala, vineri dupa servici  am dat o raita prin cateva restaurante . Nu prea mai eram la curent  cu ce e mai nou si mai bun . Poate unii o sa  zambeasca dar asta a fost.

Am inceput cu Keops pe care eu il consideram  the best.  Am continuat cu restaurantul noului Hotel  Palace ,de 4 stele,  din apropierea lui General Trans. In final am ajuns si la  restaurantul de la Casa de Vis. Pe departe ultimul m-a impresionat cel mai mult.

Daca la Keops, foarte frumos de altfel, n-am gasit ceva deosebit, special , Hotelul Palace  nu m-a incantat de loc cu toate cele 4 stele a lui. Imensul restaurant , care facea corp comun cu receptia, nu avea nimic special. Faptul ca la ora aceea era pustiu si nici sanse prea mari pentru a se aglomera spre seara nu intrevedeam, m-a determinat sa mai caut.

Rusticul de la Casa de Vis , si in special localul gen taverna , cu blanurile albe imaculate pe scaune m-a cucerit. Fantana curgatoare din incinta acestuia dadea un aer de eleganta. Aveam internet wireles si asta la unii „defecti ” cu internetul conteaza.

Tinerii nostri se pare ca au fost in asentimentul meu  apreciind alegerea facuta.  Masa a fost gustoasa, aperitivele nu au primit critici. Ne-am simtit cu totii foarte bine . Eu parca intineresc cand am in jurul meu tineri , tineri de care ma inconjor ori de cate ori am ocazia.

Mi-au placut meniurile, adevarate ceaslovuri legate-n piele  cu o grafica deosebita .

Administratorii merita toate felicitarile,  localul este de nota 10, credeti-ma !

Plasme mari sunt raspandite prin local astfel ca cei impatimiti cu televizorul sa nu sufere din lipsa lui. Un dispozitiv wireles ( fara cabluri) a pus capac incantarii mele.

Pentru prima data am putut chema chelnerul prin apasarea butonului gri iar prin apasarea celui rosu am reusit sa-i solicit plata. Modern, elegant civilizat .

Cu totii se pare ca am plecat multumiti si incantati de serviciile celor de la Casa de Vis drept pentru care v-o recomand  cu caldura.

Si pentru ca tinerii nostrii Vlad siLivia se vor casatori in curand, pe meleaguri elvetiene, le urez de pe acum Casa de piatra si tot ce e mai bun pe lume . Pentru noi a fost o iesire foarte placuta !

Ii asteptam cu drag ori de cate ori mai revin in tara .

Mai jos , pentru a-mi sustine afirmatiile, va mai pun cateva poze .

 

Posted on 02/11/2011, in Casa de Vis. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Foarte interesant dispozitivul wireless pt chemat chelnerul !

  2. Foarte dragut! Livia dar si Ghiocel , m-au inspirat in alegerea unor esarfe! Elegant! Si din partea mea cele mai bune urari in vederea apropiatei casatorii!

  3. Abia acum am citit si noi postul dumneavoastra. Chiar a fost cea mai buna alegere, Casa de Vis. Ne-am intors acolo cu parinitii nostri chiar cu o seara inainte sa plecam si au fost incantati si ei.
    Va multumim inca o data pentru iesire.

    • Ma bucur ca v-a placut si ca ati ajuns cu bine la casuta voastra, in Elvetia.
      Astept cu drag urmatoarea intalnire !

Lasă un răspuns

