7 luni – 20.000 de km


Azi am lasat-o pe Sofronica  la „doctor”.  A „implinit” 210.000 de km …

Dupa atata drum,doar in ultimile 7 luni a facut 20.000 de km,  asta intre doua revizii.  merita  si ea  „o coafare”  (a se intelege schimb de ulei si cele 3 filtre).  Si in anul acesta am doar cuvinte de lauda la adresa ei. Ne -a plimbat in cele doua concedii prin vreo 12 tari, multi kilometri, fara a ne crea nici un fel de probleme. Ca sa nu mint mi s-au ars doua becuri …

De data aceasta n-am mai dus-o la Ramnicu Valcea unde era obijnuita sa-i fac reviziile. Am considerat ca schimburile de filtre si ulei pot fi facute si la noi in urbe si asa mai scutesc niste banuti.

E planificat sa mai ne poarte doi trei ani si apoi o s-o scoatem la pensie, desi o sa-mi para tare rau dupa dansa .

Noi, eu si Ghiocel, ne-am atasat mult de toate masinile care le-am avut. Au fost pentru noi ca un mebru de familie . Noi nu concepem viata fara masina. De aceea imi place sa cred ca m-a facut mama-n masina .

Posted on 10/11/2011, in Citroen, Citroen C4, Sofronica. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Sunt curios dar si felicitari pentru consumul mic de carburant. Ce capacitate cil. are si ce carburant.(motorina de care , sau benzina, de care , de 98 vad ca nu prea are la OMV multi baga 95)

Lasă un răspuns

