Oferta INCREDIBILA pentru SHOPPING la Viena valabila inca cateva ore !


2 nopti cazare pentru 2 PERSOANE cu mic dejun inclus la 99 EURO sau 3 nopti cazare pentru 2 PERSOANE cu mic dejun inclus la 149 EURO, la luxosul Pannonia Tower Hotel 4*  din PARNDORF (VIENA) – cel mai renumit OUTLET din EUROPA ( este vorba de hotelul din fundalul pozei ) !

Alte servicii incluse: parcare + internet + acces gratuit la centrul de infrumusetare!

Nu ma credeti cititi aici ! Partea proasta este ca oferta mai e valabila doar  7 ore , grabiti -va !

Ce zici mama ?

Dar ce este totusi interesant, este siteul Kuponiada.ro , pe care am gasit oferta si pe care vi-l recomand !

Posted on 16/11/2011, in Parndorf, shopping, Viena. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. „din viena” 🙂

    Ala e la 40 km de Viena… in Viena e cu totul altceva… de acolo si pretul 😉

  2. Noi am luat la 150 eur 3 nopti + mic dejun, langa Auhof, pe langa autostrada, dar am prins pret bun fiind de 01 dec…

    • Bravo voua nu-l luati si pe unchiu ?
      Poate vedem niste poze din Targul de Craciun . Nu se stie daca anul asta apucam sa-l vedem ! Ma bazez pe voi !

  3. Sip? cine l-a declarat cel mai renumit din Europa? Asta chiar ma intereseaza 😉

  4. Pentru ca ma asteptam sa-mi ceara lumea sa vada oferta am facut ieri un print scrin.

    Deci ca sa-ti raspun la intrebare ,siteul Kuponiada.ro asa la numit , DAR daca-mi permiti , eu care m-am plimbat un pic prin Europa n-am vazut unul mai mare, mai frumos. Acum nu pretind ca le stiu pe toate dar cu siguranta ca tu care triesti in occident, de ceva vreme, cunosti mai multe.
    Enumera te rog cateva , lui Ghiocel o sa-i prinda bine, in urmatoarele iesire, cu siguranta !

  5. ar mai fi…si prin Germania cateva( Wertheim Village pe A 3- mai este in Ingolstadt) mai sunt in Franta -Spania, Italia,acum o fi cel mai renumit in tara 😉 dar sunt locuri cu preturi mai bune…si daca nu le zice Outlet-uri.La noi mai nou multi cumpara de pe un site numit http://www.zalando.de au preturi bune …

    • Nu ma indoiesc ca n-ai dreptate .
      Am retinut doar: ” Wertheim Village pe A 3- mai este in Ingolstadt ” .
      O sa verificam !

  6. @SIP – am stat in Barcelona, pe Rabla tot la 4 stele, care e treaba ca nu pricep? Ala e un hotel in mijocul campului, asta ziceam… nu e „in viena”.

    Cand spui „in viena” omu’ se gandeste ca poate sa ajunga acolo cu avionul, cu trenul, etc… nu conditionat de masina, cum e cazul hotelului prezentat de tine. Asta ziceam…

  7. Si tu ai dreptate !
    Pentru mine , si cred ca si pentru tine, un hotel la 25 de minute de centrul Vienei este SUPER CENTRAL , cu atat mai mult cu cat este de 4 stele si are si ceva facilitati.
    Este oarecum „pe camp” 30 si de km dar
    Noi stam de obicei in Viena la doua stele (vorbesc aci de Etap) si facem cam acelas timp pana-n centru .
    Si pentru ca vorbeai de avioane atat aeroportul din Bratisava cat si cel din Viena sunt cam la fel de aproape

Lasă un răspuns

