Intoarcerea spre casa


Povestea concediului se apropie de sfarsit.

Dupa ce am strabatul de la un cap la altul Elvetia , in  doar cateva ore,  am inoptat, cum am mai zis, intr-o mica localitate Austriaca,  Braz.  A doua zi de dimineta ne-am indreptat spre Innsbruck in ideea ca pe seara  mancam un snitel la Viena.

Daca prin Elvetia am vazut zapada doar pe crestele inalte ale muntilor, in Austria zapada era si-n marginea autostrazii. Cum am urcat pe autostrada am alimentat moment in care Ghiocel a beneficiat de un nou papitoi . L-am botezat in drum , cum altfel de cat Innsbruck. De acum inainte cunele, adus de acasa, avea cu cine se intretine.

Cu versantii incaruntiti  de nea, Alpii din zona Innsbruck pareau , acum, mult mai frumosi .  O nota de tablou  o dadea si ceata care la orele diminetii inca nu disparuse complect.

Am mai dat o tura pana in centru, unde am mai cumparat niste mici suveniruri din minunatul magazin Tirol.  La intoarcere am dat peste omul invizibil.

Dupa o ora doua, ne-am indreptat spre parcarea subterana pentru a o recupera pe Sofronica. Ghiocel a dorit sa vada  piata  din imediata apropiere, MARKTHALLE , asa ca m-am facut cu un kg de struguri de-ti lasa gura apa.

Am facut ceva poze si-n interiorul pietei dar despre asta altadata.

Spre seara cum ne propuseseram eram in Viena, cazati in vechiul Etap.  Snitelul propus, ramase pentru a doua zi pentru ca vremea se stricase.

Inca cateva poze.

Posted on 17/11/2011, in Innsbruck. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

