Din cand in cand ma apuca … harnicia


Ieri m-a apucat !

Initial mi-am amintit ca d-l Cristi m-a criticat  ca n-am  rezolvat  etajera de flori din sufragerie. Usa de la balcon dadea in ea si nu se putea deschide decat 50 % .  Dupa cca o ora de munca pot sa-i raportez d-lui Cristi ca problema este rezolvata.

Si pentru ca Ghiocel m-a criticat ca-n debaraua mea, de scule, suruburi si alte cele, este dezordine,  desi mi-am cumparat tot felul de  cutii  si cutiute, m- am enervat  si am inceput o dura selectie … Oarecum avea dreptate.Am reusit sa mai arunc din ele la gunoi doar … un sac. Stiti cum e, nu ma indur sa le arunc,  nu  stiu niciodata cand imi trebuie ceva si culmea este ca excat,  ca-n legile lui  Morfi , ceea ce am aruncat imi trebuia.

Un moment care mi-a luat ceva timp a fost sortarea piulitelor la piulite, saibelor la saibe, suruburilor la suruburi, cele de lemn separat si asa mai departe. Desi am casete pentru fiecare cand ma grabesc le mai amestec … sau cand mai achizitionez cate ceva raman in tot felul de pungi si pungulite, cuti si cutiute , acelas lucru in mai multe locuri .

Ori tocmai momentul acesta l-a imortalizat Ghiocel cand tot holul era … vraiste !

Posted on 20/11/2011, in curatenie. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Inca nu m-am uitat in debara. Sigur la sfarsit ca sa scapi de munca le-ai pus gramada, sau aproape …..Sigur facem avere daca le dam la fier vechi…..

  2. O alta ipostaza SIP ;)) asa cum nu-l stim….adica „harnic” ca modest il stim ;)) Glumeam Sip….Ghiocel asteptam poza din debara!!!

  3. Hai nu va mai luati de SIP, ca eu sunt convins ca a facut ordine acolo. Nu face el des, dar cand il apuca… luna e in urma lui 🙂

  4. sa intelegem sa a aruncat toate suruburile si piulitele ;)) Sip am fost martora la ce i-ai promis…si eu nu uit repede;)) deci un bax de bere buna…Ghiocel ai 2 baxuri daca pui poze din debara;))

Lasă un răspuns

