Petrosaniul la prima ninsoare


Surpriza in dimineata aceasta. Peste noapte a inceput sa ninga asa se face ca de dimineata era asternut un strat   imaculat de zapada.

Am curatat-o pe Sofronica si-am plecat la servici. Cu toate astea nu m-am abtinut sa nu dau o tura prin targ. Stiam eu ca la noi zapada este imaculata in primele 15 minute.

Se pare ca am avut dreptate, nici la ora 8 ,drumul nu arata chiar ca-n povesti .

Si de data asta edilii au fost prinsi nepregatiti. Va asteptati altfel ?

Pentru Cristi dar si pentru cei de peste mari si tari, Petrosaniul la prima ninsoare.

O rectificare se impune. Ninsoarea a fost ieri dar n-am avut timps-o postez.

Posted on 09/12/2011, in Petrosani, prima ninsoare. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. E superb Petrosaniul cand ninge. Va multumesc mult pentru poze, mi-a facut mare placere sa le vad.

    • Te pup Livia si pe viitor o sa incerc, pe cat posibil, sa va mai destind cu poze din urbea natala si imprejurimi.Salutari si lui Vlad !

Lasă un răspuns

