+ 100 cu Jeffry


Pentru ca nu v-am mai relatat de mult despre cum stau lucrurile cu tenisul, tenisul de masa, iata ca nu pot sa pierd aceasta ocazie .

Poate credeati ca ne-am lasat, nici pomeneala. Zilnic, dupa orele de program,  jucam cateva partide (nu mai putin de o ora) de fapt singura miscare a unui sedentarist convins. Principalul interes il au partidele cu Jeffry si doar apoi  cele cu ceilalti baieti,  Andrei, SiQ si in de ceva timp Alex.

Ori tocmai despre meciurile SIP- Jeffry vreu sa va relatez azi  cand pentru al doilea an consecutiv am reusit sa-i iau lui Jeffry  100 de partide  in plus, cum imi place sa-l fitilesc, 130 partide EU – 30 de partide EL.

Imi cer scuze lui Jeffry pentru ca l-am cam umilit, dar speranta nu moare nici o data, peste cateva zile incepe un nou an, deci un nou campionat si scorurile se „reseteaza”…

Daca telul principal era sa depasesc cifra de +100 pana la finele anului,  mai vreau ceva, sa depasesc  recordul de +102 partide realizat anul trecut. Va tin la curent !

Cat priveste campionatul 2011, la simplu, la dublu , despre el vorbim peste cateva zile cand va avea loc festivitatea de premiere. Atat pot sa va spun, nu am nici un fel de emotii, anul competitional 2011 a fost al patrulea an consecutiv foarte bun pentru subsemnatul. Si inca ceva pe podium tineretul aspira la treptele cele mai inalte .

Ma intreb si eu ,oare cat timp ii mai  bat ?

Posted on 12/12/2011, in Jeffry, ping pong, tenis de masa. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Ce vad eu in poza…………….a jucat singur …………si a iesit pe locul doi?????????!!!!!!!!!!!!

    • Marc este foarte bun dar la incalzire ….
      Cum incepe meciul , se pierde … Ieri saracul a „furat-o” de doua ori .
      Prin urmare am realizat, la fel ca anul trecut, +102 partide.
      E bine !

  2. Ieri 13 decembrie am reusit sa-mi depasesc recordul, + 103 partide . Bietul Jeffry… unde mai pui ca i-am mancat si pomana porcului …
    Sa-mi fie rusine !

  3. Vineri, 16.decembrie 2011
    Scor = + 107

Lasă un răspuns

