Sunt dezamagit …


Speram sa sarbatorim Sfintele sarbatori de Craciun cu copiii si socrii, la Bucuresti,  in noua lor locuinta. Cristi venise cu sugestia asta la ultima vizita la Bucuresti si sincer tare  m-am bucurat.

De Craciun se implinea un an de cand au si ei casuta lor.  Ar fi fost, dupa cum spunea chiar juniorul, primul brad in casa noua … sarbatorit alaturi de familia largita. Unde mai pui ca astfel se evitau drumuri lungi pentru a multumi ambele perechi de parinti , care-si doreu Craciunul impreuna cu odraslele.

SPERAM, pentru ca in weekendul trecut speranta mi-a fost spulberata. Ghiocel mi-a reconfirmat dupa ce in prealabil avusesem o discutie cu Dana care ma lasa sa inteleg acelas lucru.

Nu prea avem multe sanse sa ne intalnim cu totii, si pe asta se pare ca am pierdut-o. Pentru unii  viata asta nu este prea lunga, nu toti apucam 100 de ani …

Unde mai pui ca voiam s-o rog pe Ghiocel sa ne faca, de Craciun, un tort MARE cu piscoturi si clementine, cea mai reusita prajitura a ei.

O felie … ca sa  vedeti ce-ati pierdut !

Posted on 13/12/2011, in copii, copiii, sarbatori, tort cu clementine. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Lasa mai tata ca nu au intrat zilele in sac. Mosul ia numai cadourile copiilor neascultatori nu si zilele…..

  2. Iti fac un tort mare numai pentru tine. Si sa stii ca nu toti Mosii sunt sclerozati…..Sunt unii mai tineri in schimb 🙂

  3. Ceeee draguuuuuut! Ce va mai rasfatataaaaaaati! Felicitari Ghiocel, stiam eu ca in spatele disimulatei intransigente se ascunde un suflet cald! Tine-o tot asa, esti de 10!!!

  4. …Inca nu suntem complet refacuti dupa cele doua interventii chirurgicale ! Dar imi doresc foarte mult sa nu va creem probleme ! Am sa repun problema sotului meu, de care depinde orice deplasare, mai ales in provincie. Scuze, deci!

Lasă un răspuns

