Mi-am masurat temperatura de inghet a antigelului


In plimbarea de duminica pe la Lidl -Tg Jiu  mi-am cumparta un aparat care cica masoara temperatura de inghet a antigelului. Pentru ca era ieftin (doar 5lei) si pentru ca era nemtesc am zis ca-si face banii . Asa ceva n-aveam in dotare.

Antigelul meu este de cand am cumparat masina, respectiv 6 ani, asa ca o masurare se impunea. Am inteles ca in timp isi pierde

calitatile.  Ieri, inainte de a pleca la servici, am efectuat masurarea. Ceva nu mi s-a parut in regula,  mi-a aratat ceva in jur de -40 de grade, temperatura de  inghet. O  fi aratat  bine  ???

Voi v-ati masurat temperatura de inghet ? Dar tu d-l Cristi ?

Posted on 14/12/2011, in antigel, Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. eu cred ca arata corect. mi se pare destul -40 grade

    • Ma intrebam daca dupa 6 ani este posibil asa ceva ? Eu ma gandeam la vreo – 20-25 de grade crezand ca si-a mai pierdut din calitati.

  2. eu asa zic masoara prima data apa goala sa vezi cat arata si daca arata zero grade atunci in regula.eu am patit ca am masurat tot asa la servis si a aratat -30 stiam ca nare atita si am masurat apa a aratat si la apa -24.

  3. antigelul in masina ca sa fie in regula -38 ar trebui sa fie

Lasă un răspuns

