Am ratat Praga …


Aveam o ocazie unica de a vizita Praga cu un grup semnificativ de colegi . Trei nopti la Praga cu vizitarea minunatei statiuni Karlovy Vary.

Excursia a fost oferita de catre patron angajatilor ce-l slujesc drept un cadou de sfarsit de an. Frumos gest !

Desi traseul imi este cunoscut, l-am mai facut de doua ori, nu strica sa vedem Praga imbracata in haine de sarbatoare, si bine inteles sa savuram cea mai buna bere din lume.

Am vorbit de curand cu Andreiutu’ si am aflat ca la ora 9 intrau in Ungaria . Regret sincer ca n-am putut fi alaturi de baieti de la tenis , Andrei SiQ si Alex, dar sotiei mele ii era imposibil sa-si ia concediu in aceasta perioada. Mi-a ramas credincios Marc, care … suporta consecintele .

Tuturor excursionistilor le urez distractie placuta si sa se intoarca cu bateriile incarcate !

In ceea ce ma priveste, eu zic ca n-au intrat zilele in sac, sanatosi sa fim ca poate o mai fi si … o data viitoare.

Posted on 15/12/2011, in Praga, Praha. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

