Impodobeste mama bradul !


Dar la noi l-a impodobit mai mult tata. „Mama” era in convalescenta dupa o urata criza  …

Zic mama, cu ghilimele,  pentru ca este vorba de prima mea sotie, Ghiocel , cea de a doua  mea mama. Prima, saracuta, impodobeste pentru primul an bradul lui Doamne Doamne acolo sus, sus de tot, in ceruri .

Anul acesta bradul nostru a mai scazut putin in inaltime. Din comoditate, dar si pentru schimbare, am mai renuntat  la un element.

La rugamintea lui Ghiocel globurile folosite au fost doar albe si rosii. N-am avut voie sa pun alte culori  … Si beculetele de pe brad, anul acesta, sunt doar cele rosii , cele multicolore , se odihnesc pentru la anul, poate la anul si la multi ani !

Asa mititel a iesit frumos, zic eu, ceea ce confirma ca  tot ce e mic e  frumos .Spre seara am ascultat concertul extraordinar  al lui Tudor Gheoghe  intitulat ” Degeaba” transmis in intregime de Antena 3. Daca l-ati scapat il aveti aici in totalitate. Omul acesta este unic …

Asa se face ca multumita rapsodului nostru, inegalabil, am avut o seara cu adevarat magica !

Nu m-am putut abtine si l-am imortalizat in cateva poze . Dar colindele,  mai ales cele cu aluzie la guvernantii nostri, au fost geniale .

Daca nu l-ati vazut  si nu l-ati ascultat nu scapati linkul .

Multumim Antena 3.

Posted on 24/12/2011, in Bradul de Craciun, Concert Tudor Gheorghe Degeaba, Craciun 2011, Tudor Gheorghe. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

