In cautarea zapezii …


Dupa doua zile de stat in casa, de mancat si de baut,  am considerat oportun sa iesim putin.

Pentru ca nu am primit  nici o destinatie de la consoarta  am decis sa cautam zapada spre Cheile Butii, respectiv drumul lui Basescu .

Eu sunt de parere sa-i schimbam numele pentru ca daca era al lui acum era terminat  si va aratam poze si de la Herculane .

Sau interesul acestuia se termina  undeva la 1100 de metri unde chiar am intalnit cativa copii fericiti …

Chestia cu zapada era pentru a putea sa- i raspund juniorului , fara sa gresesc,  de starea zapezii in zona, zona vestica.

La intoarcere  am intrat  si in spre Cabana Cheile Butii unde erau o multime de Bucuresteni, doar zapada abundenta lipsea .

Usoare urme, pentru poze erau , dar despre asta poate maine .

Cat priveste zapada din Parang sau Staja  nu pot sa va spun nimic pentru ca nu stiu. Cert este ca pe la  altitudinea de 1100 de metri,  pe drumul de care va povesteam, a aparut mai multa. Cred ca  o sa fie si-n statiuni, cu atat mai mult cu cat mai sunt si tunuri de zapada, singura problema de care mi-e frica , sa nu se incalzeasca.

Asa ca domnilor luati-va schiurile si placile  !

Alte cateva poze :

Posted on 26/12/2011, in Cheile Butii, drumul lui Basescu. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Unele dintre cele mai faine vacante din copilarie au fost cele la cort la Campusel! 😉 Acum ajung pe aici aproape in fiecare vara, dar nu am mai stat de mult la cort pe aici, sau pe Valea Arcanului.

    • Amintirile ne sunt o mare bogatie de care sincer nu pot sa ma plang .
      Un nou an fericit sa-ti poti satisface toate visele !

Lasă un răspuns

