Test de fotografie


De mult am o problema .

Pentru diversele poze pe care le pun pe blog folosesc patru aparate, un aparat foto Canon PoverShot SX120IS , si trei telefoane: Nokia N73, Samsung Galaxy Fit si mai de curand un Nokia XpressMusik .

Eram foarte multumit de telefonul meu NOKIA N73 (3,2MP), ma refer aici din punct de vedere al pozelor facute, dar saracu a cam imbatranit si am considerat ca ar fi timpul sa-l schimb. L-am Schimbat cu un SAMSUNG Galaxy Fit de 5 MP care nu m-a multumit de loc.

Considerand ca lentilele Carl Zeiss de la NoKIA  N73 erau cele ce faceau pozele frumoase am cautat pana am gasit un alt NOKIA  cu aceleasi tip de lentile , XpressMusik , tot 3,2MP, zic eu mai performant, .  Nu mica mi-a fost mirarea cand am constatat ca tot NOKIA N73 facea pozele cele mai bune, foarte aproape as zice eu de aparatul de fotografiat CANON, o firma care nu-i de lepadat.

Astea  fiind datele problemei, azi,  in weekend, am stat in casa si am convenit   sa fac niste poze cu toate cele 4 gadjeturi.

V-as fi recunoscator daca v-ati spune fiecare parerea.  Chiar sunt foarte curios daca ganditi la fel ca mine?

Pozele de mai jos am incercat sa le fac pe cat posibil in aceleasi conditii. Soarele mi-a jucat insa  putin festa modificand  cat de cat luminozitatea de la o poza la alta. Deci nu ma intereseaza  sa apreciati poza ca si incadrare etc.Ma intereseaza sa-mi spuneti care este poza care are culorile cel mai bune si este mai clara?  Care aparat este mai bun, as  vreau sa aflu ?

Deci priviti 3 grupe de cate 4 poze, in trei ipostaze si pronuntati-va,  va rog !

Daca nu sesizati  diferente faceti va rog precizarea eventual in comentarii. MULTUMESC !

11 12

13

14

Votati va rog care fotografie va place mai mult.

21

22

23

24

31

32

33

34

Repet gadjeturile :

CANON PoverShot  SX120IS , 10,0 MP (pozele fiind la o rezolutie de 2.0); marimea pozelor : 272,306,291 MP

Nokia N73 , 3,2 MP (pozele sunt facute cu 0,8MP – acum am observat – credeam ca face cu 2MP) marimea 189,224,228 MP

Samsung Galaxy Fit 5,0MP ( pozele sunt facute cu 2.0MP) marimea pozelor: 675,699,678 MP

Nokia XpressMusik  3,2 MP  (pozele sunt facute CRED cu 3,2MP ) 499, 664, 450MP

Posted on 15/01/2012, in calitate fotografie, Canon PoverShot SX120IS, NOKIA N73, NOKIA XpressMusik, poze, SAMSUNG Galaxy Fit, test fotografie and tagged , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. la primul calup de poze mi se par toate la fel :))

  2. Da, in primul calup sunt la fel, doua cate doua 🙂

  3. Multumesc tuturor pentru pareri !
    Pozele sunt facute dupa cum urmeaza :
    1.CANON
    2.NOKIA N73
    3.SAMSUNG
    4. NOKIA XpressMusik

  4. Esti din Petroşani!!!!!

Lasă un răspuns

