Pariul


Azi am pus pariu cu Jeffry pe distanta, in km, intre Petrosani si Cluj Napoaca.

Cei care stiu ii rog un comentariu !

Traseul este cel din harta, prin Sebes sau prin Vint , indiferent dar pe sosea.

Posted on 31/01/2012, in Petrosani - Cluj. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. 233,8 km by Sony Route planner

  2. Si google zice 231 dar eu zic ca daca iti pui ambitia il scoti sub 200km 🙂 Nush daca e asfalt peste tot, dar sigur se poate 😛

  3. Multumesc tuturor !
    Eu ziceam ca-s 250 de km, Jeffry zicea de 300..
    A castigat cel care este cel mai aproape de 275, respectiv EU !
    Cu cine se pune Jeffry cand e vorba de drumuri si plimbari !!!
    Jeffry iar ai pierdut !

  4. In viata … mai si pierzi … mai ales cand te grabesti, diferenta ca eu sa fi fost castigator sunt cca. 45 Km !

Lasă un răspuns

