e-Taxe la Arad, plata electronica a impozitelor, taxelor si amenzilor


Dupa cum m-a avertizat  concetateanul meu   Dan Cioca    in weekend cand am fost la Arad am fost  Piata  Boul Rosu, locul unde s-au mutat birourile de impozite si taxele , ale Primariei Arad.

Am gasit-o pana la urma, nu chiar usor. Locatia e noua , moderna, si cu o parcare generoasa, lucru ce trebuie apreciat.

Am ajuns , cu usurinta, la  Biroul e-Taxe, unde o doamna amabila, Angela Biro, mi-a lamurit  intrebarile, intrand prin intermediul domniei sale  si in posesia parolei de acces.

Precizez pentru cei care care inca nu stiu ca cei din Arad, prin intermediul acestui serviciu, pot sa-si acceseze impozitele restante prin simpla tastare a codului numeric personal.  Doar pentru istoricul platilor ai nevoie de parola de acces.

Curios totusi ca dupa doua zile parola primita n-a fost inca activata . Eu sunt inca optimist .

Va recomand celor care stiti sa utilizati un computer sa incercati siteul , economisiti, timp, nervi, nu stiu daca si bani !

Multumesc domnule Dan !

Posted on 01/02/2012, in amenzi online, Arad, impozite si taxe online. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Ma bucur ca a fost utila informatia mea !
    Daca platiti (indiferent in ce mod) integral pina la 31.03.2012 impozitul pe locuinta, aveti o reducere de 5 % din suma de plata.
    Daca platiti online cu cardul Visa poate aveti noroc si la premii. Detalii la http://dancioca.wordpress.com/2012/01/12/premii-pt-plata-impozitelor-locale-cu-cardurile-visa/

  2. Eu am avut platit in plus 120 de lei, suma care apare compensata deja.
    Mai am un rest de 48 de lei care cu siguranta-i voi plati pana atunci.
    Tin aproape pentru ca ma intereseaza totul despre orasul meu natal !

Lasă un răspuns

