Am pierdut un …ungur !


Asa ne placea sa-i spunem colegului de tenis  SiQ  (Pap Iuliu) si el nu se supara…

Desi intre noi doi era o difernta mare de varsta, putea sa-mi fie fiu, l-am indragit din prima. Ungur fiind ne tachinam mult pe treaba asta . Nu o data se auto gratula  ” mama ta, de ungur …”destept” !

Era un copil spiritual , ii placeu glumele, poantele, tenisul si pescuitul si avea priza la fete . Apropo de fete, cand eram de varsta lui si eu aveam …

Cum l-am pierdut, simplu !

Ca ori ce tanar isi doreste mai mult de la viata  si asta  mi se pare corect. A gasit un loc de munca bine platit la Timisoara si cum sunt tinerii de azi n-a stat mult pe ganduri si a decis . Eu sincer il inteleg dar regret c-am pierdut un partener de tenis  si de ce nu, chiar un prieten. Chiar ne aveam bine !

Cat priveste tenisul de masa trebuie sa aduc la cunostinta publicului larg – mai ales celor care nu se uita zilnic pe clasamentul nostru – ca in ultimile 6 zile m-a batut, ca pe hotii de cai … In sase zile am reusit sa-i iau doar o singura partida eu care ma consideram „Gheorghe campionul „. Pe zi ce trece era tot mai bun. Ma exaspera cu servele lui la care pana in ultima zi de joaca nu le-am gasit ” leac „. Interesant fenomenul, colegi pe care ii bateam in mod frecvent, mai reuseau sa castige la el dar eu, ba.

Ieri inainte de a incepe cele doua partide  i-am promis ca-l bat , asa ca de despartire. N-am putut ori cat m-am chinuit. Cu greu am reusit sa fac doua meciuri echilibrate, 3-2 primul, 3-2 al doilea , pe care le-am  pierdut, dupa cate imi amintesc,  aproape de avantaje.

In gluma ii spuneam ca ma bucur ca pleaca ca asa ramn eu primul in  clasamentul general. In ritmul in care incepuse in doua zile bune era pe primul loc.

Asa ca in tot raul e si-un bine , GLUMESC desigur !

Eu ii regret plecarea dar in acelas timp ma bucur pentru el si-i doresc sa nu se mai intoraca acasa nici o data . Asta inseamnand ca acolo ii va merge bine. Cand spun niciodata ma refer doar la locul de munca . Cu siguranta ca-i vor lipsi familia si cei dragi,  si in primul rand mama care-l suna  frecvent pentru ca nu cumva ciorba , prea fierbinte, sa-i arda  copilasul … O salut si pe aceasta cale, stiind din surse sigure ca este un cititor fidel al blogului si de ce nu al  clasamentului . Pentru, ei si nu numai, mai este si  fata o sa revina el repede, cu siguranta, cunosc marfa !

Cam asta despre  „ungur” . Noroc cu internetul, cu messul si facebookul , prin intermediu carora vom  fi departe si totusi aproape …

Eu o sa mai am nevoie de sprijinul lui  cu toate ca el stie cat de tare sunt eu in calculatore . Era sa uit … SI MODEST !

MULT SUCCES  BAIATULE, si sper , ca pe viitor, sa stai pe mess, pe vizibil .

Te saluta echipa  , SIP, Jeffry, Andrei ,  Alex  si de ce nu si Orlanda.

PS. Era sa uit , salutari lui Ramonica !

Posted on 02/02/2012, in Pap Iuliu, ping pong, SiQ, tenis de masa, ungurul. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Eeee… nu pierdeti un prieten, cum aţi zis. Drumul spre Arad poate să treacă şi prin Timişoara şi, cine ştie, poate mai trageţi pe acolo câte o partidă de tenis, că doar sunt şi pe acolo săli. 😀
    În rest, bravo lui, încă e tinerel, mai încolo devine din ce în ce mai greu 😀
    Eu mă bucur că nu o să mai îmi ceară împrumut aparatul foto (glumesc desigur). 😀

  2. Multumesc…am onoarea de a avea un post intreg despre mine..vedeti ca mi se urca la cap…:) va multumesc pentru tot…tot …tot….pentru ca am petrecut alaturi de dvs clipe de neuitat..de la un pescuit pe malul muresului..chiar 2 3…pana la partidele de tenis si „iesirile” ocazionale la bobarca…va multumesc ca m-ati primit in preajma dvs toti („echipa , SIP, Jeffry, Andrei , Alex si de ce nu si Orlanda”), va multumesc ca m-ati INVATAT tenis si m-ati invatat multe multe lucuri doar bune pot spune…sper sa ne vedem cat de curand si sa va pregatiti fizic si moral pentru 17 martie ca am promis ca vin acasa!! bafta in continuare si la tenis…(cu toate ca nu prea aveti nevoie…si cu toate ca aveti din plin:)) )…si pe UNGUR nu o sa-l pierdeti niciodata chiar daca nu mai sunt cu un etaj mai jos de dvs sau in aceeasi firma fiti sigur ca nu va trece zi in care sa nu-mi zboare gandul catre voi toti..
    Ii transmit salutari Ramonicai…care sa stiti ca tot timpul ma pune sa va pup din partea ei…imi cer scuze ca nu sunteti genul meu chiar sa va pup la propriu:P..poate un par mai lung…niste sanisori si se rezolva treaba:))
    Va doresc in primul rand multa sanatate..si in rest ce-o da Dumnezeu!!!…

    • Nu puteam sa nu-mi iau ramas bun de la tine in felul meu.
      Nu puteam sa nu recunosc ,public, superioritatea ta la tenis in ultima vreme. Eu stiu sa pierd !
      Sunt convins ca te-am invatat numai de bine. Chiar daca n-am prea multa minte … am totusi o varsta ! Tine cont de ele si cu siguranta n-o sa ai problemen-n viata !
      Am retinut data de 17, sper ca nu si Ghiocel !
      Ramonica mi-a comentat postul de pe Facebook in 14 minute de la postare;
      Cat priveste pupatul … nici tu nu esti genul meu, esti UNGUR !
      Sanatate iti doreste si echipa si de ce nu si ceva bafta. Se pare ca nu strica in viata !

  3. @ocsike – iti multumesc si tie pentru tot:) si pentru imprumutatul aparatului si pentru sfaturi si pentru tot..iti doresc din inima si tie o sansa in viata nu te merita unii de acolo…ai grija de tine!…te salut

Lasă un răspuns

