Eu si Mircea Badea


Se pare ca nici eu n-am mai multa minte ca Mircea Badea, asta cand i-am cumparat lui Cristi acel elicopter. Va mai amintiti, la intoarcerea de anul trecut de la cursa de formula 1 de la Hungaroring, n-am venit cu mana goala  … ci cu o jucarie.

Se pare ca Badea mi-a citit postul si n-a mai rezistat…

Ce ma enerveaza cel mai tare  este ca el a reusit sa se joace cu el, chiar in direct la Antena 3  si eu , pardon noi – ma refer aici si la CristiNU !  O precizare se impune , jucariile sunt identice  ….

Uitati-va si voi ce misto e  ! Daca sunteti presati de timp incepeti de la minutul 3.

Cei interesati pot cumpara unul, identic, de la Lidle si chiar nu-i scump, cca. 100 roni .

Posted on 03/02/2012, in elicopter, elicopter de jucarie, Mircea Badea. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

