Joaca-te tenis de masa – acum !


Am descoperit pe siteul Federaitiei Internationale de Tenis de Masa un simpatic joc de tenis pe calculator.

Trebuie sa retineti ca eu detestam jocurile pe calculator pana acum. Cu siguranta ca acesta o sa-mi dea  putin „de lucru”  , unde mai pui ca in primele partide jucate  am fost batut rau de tot . Parca  jucam  cu Alex …

Vreti sa va jucati si voi, e foarte simplu dati click pe lick  JOACA ONLINE TENIS DE MASA    sau  pe viitor in widget-ul alaturat .

Daca nu va merge din prima, va trebuie, cum mi-a trebuit si mie, un plugin care va arata ei de unde sa-l dati jos.

BAIETI, de azi va puteti antrena  … Merit o bere , NU  ?

Spor la treaba !

Posted on 04/02/2012, in joaca tenis de masa, joc ping-pong, joc tenis de masa, ping pong, tenis de masa, tenis de masa on line. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

