In tara asta traim !


In 2012 avem si noi in sfarsit o iarna dupa o multime de ani. Chiar nu-mi amintesc cand a mai fost atata zapada. Si cand spun asta ma refer strict la orasul meu adoptiv , Petrosaniul si nu la ce se intampla prin tara unde troienele au depasit ori ce asteptari.

Daca stau sa ma gandesc nici nu e chiar mare zapada iar in oras s-a  strans in cateva randuri cred ca-n jur de 50 de centimetri  , asta bineinteles daca n-a curatat-o nimeni.  Si aici voiam sa ajung.

In zona blocului meu, la parter,  sunt cateva spatii  ale unor societati comerciale. Ei bine dragii mei pana sambata trecuta, desi ninge de ceva timp, cu excetia unor anagajate de la o alimentara, nimeni n-a catadicsit sa-si curete zapada din fata spatiului sau. Cu atat mai mult cu cat exista chiar legi in sensul asta … Pana la urma  am iesit eu cu lopata si-un dispozitiv de spart gheata si-am muncit vre-o ora. Am reusita sa-mi fac 3 basici in palma si o mica rana, de harnic ce-am fost. N-am terminat, pentru ca gheata de pe trotuar , pe alocuri, depasea 10 cm si pur si simplu am obosit de atata spart si lopatat.

Peste noapte doamne, doamne  ne-a mai dat o tura de nea alba si imaculata. Pana la orele mesei , nimeni , din bloc, n-a iesit la curatat  zapada  , cu exceptia domnelor de la magazinul alimentar care au facut luna, doar in partea lor.

Dupa masa copioasa servita de Ghiocel, o puteti afla din Retetele mamei, am decis sa cobor sa-mi curat masina. Cu greu am deschis-o, pentru ca era destul de inghetata. Cu o zi inainte fusese ceva mai cald, a nins, apoi a inghetat si peste noapte a mai dat vreo  15-20 de centimetri.

Si pentru ca in dreptul scarii noastre zapada era cum o daduse Dumnezeu,  doar o mica poteca creata de urmele trecatorilor, am mai lopatat  la nea  jumatate de ora. Nici duminica n-am terminat  pentru ca din nou obosisem .

Si asa dragii mei se pare ca si-n tara este cam cum e pe la blocul nostru. Doi, trei, muncesc iar restul se uita si admira prostii !

In tara asta traim !

Posted on 09/02/2012, in curatat zapada, iarna, zapada. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Te miri? Eu scriu de nesimtirea astora din Bucuresti de ceva vreme… a inceput sa nu ma mai mire nimic 😦

Lasă un răspuns

