Blocat in propria intreprindere …


Mai ieri, alaltaieri dupa ce terminam partidele de tenis dam sa mergem  spre casa. Nu mica ne-a fost surprinderea cand la poarta principala, o cisterna uriasa, pur si simplu, ne bloca iesirea. Am stat putin pe langa ea  si-am vazut ca nu avem prea mari sanse sa plecam , patina intruna , se impunea o remorcare …

Sezizand ca am avea loc sa iesim pe langa ea, pe cealalta poarta, am solicitat paznicului s-o deschida.  Alta surpriza, poarta nu se deschidea fiindu-i  inghetata calea de rulare. Am dat putin la lopata , am impins-o cu totii si in final am reusit s-o deschidem doar cat sa trecem.

Nu ne trebuia mult si mergeam pe jos acasa.

Asta-i iarna poti tu sa fi soferul lui peste , daca ai ghinionul sa ti se puna o masina de-a curmezisul ai „rezolvat-o” !

Mare atentie, luati in considerare si aspectul asta iarna ! Stiu eu pe unii care pleaca la Venetia  …

Posted on 10/02/2012, in GEROM, iarna. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Sinonim cu sloganul : „Iarna nu-i ca Vara” probabil nic ” Venetia nu-i ca Petrosani -ul ” 🙂
    Distractie placuta excursionistilor !

  2. ei daca asta nu e o veste buna 😉 toata lumea pierde informatia din titlu…adica Sip s-a privatizat -are propria intreprindere ;))

Lasă un răspuns

