Mi-am facut cateva investigatii


Mai zilele trecute am ajuns la medicul de familie insotind-o pe Ghiocel. Pentru ca nici eu nu sunt perfect, nu ma refer aici la cap, linistiti-va, am profitat de ocazie si am beneficiat si eu de un consult.

De mult timp ma deranjeaza niste impunsaturi in zona bratului drept.  Mi-am facut cateva analize si spre surprinderea mea au iesit parca mai bune ca in anii trecuti . Nici radiografiile n-au depistat ceva anormal . Desi trebuie sa recunosc ca pana am primit rezultatele mi-a fost putina teama, vizavi de toate bolile astea nimicitoare ce ne inconjoara .Acum ma simt putin mai usurat cu toate ca durerea n-a disparut !

Asa  se face ca am vazut cat de bine arata orasul nostru, vazut  din zona spitalului acum in plina iarna .

 

Posted on 11/02/2012, in Petrosani, Spitalul de urgenta. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Chiar ca arata bine, nu am vazut constructiile noi de pe langa traditionalul nostru spital !

  2. @Valy-este localul acela Keops…s-a tot extins si extins si a devenit ceva frumusel..
    @SIP…sanatate multa sa speram ca …vor disparea durerile….sigur nu sunt din cauza varstei sunteti un om in floarea varstei:D

Lasă un răspuns

