Ninge, ninge, ninge …


Parca m-am saturat si eu de atata ninsoare.  De dimineata iar a trebuit sa curat mai bine de 10 centimetri de pe masina. Noroc ca era pufoasa. Partea nasoala este ca locurile de parcare din jurul blocului sunt din ce in ce mai  problematice.  Ieri am ramas blocat in parcare. Am parcat cu jumatate de masina pe o portiune de gheata si ce s-o mai pot scoate. zapada fiind inghetara.

Intr-un tarziu, dupa ce mi-am trezit toti vecinii turand motorul, am reusit sa ies multumita unui domn de pe o dubita, care a fost singurul Roman care a catadicsit, in jumatate de ora, sa m-a impinga  putin. Multumesc domnule !

Dand cu spatele in drum , si trecand peste cele doua santuri create de roti, am lovit-o pe dedesupt si se pare ca am rupt niste bucatele din ciorapul de peste roata.  Asta e iarna, din cauza ca lumea nu incearca sa incalece cele doua urme, care te conduc ca pe sine,  este foarte, foarte greu sa intri si sa iesi din parcare. Ce o fi asa de greu sa intelegi ca incalecand urmele iti creezi o suprafata de rulare mult mai mare pe care accesul ar fi altul plus ca nu mai freci burta bietei masini de zapada inghetata. Pe mamicile care-si duc copilasii la scoala le inteleg, sunt femei, dar pe taximetristi …. NU pot  !

Dar noi sa fim sanatosi bine ca nu-i asa de mare ca-n Moldova  …

N-am putut rezista si am dat o tura pana la avion sa va fac cateva poze , sa vedeti cum e vremea pe la noi !

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 16/02/2012, in iarna, iarna in Petrosani, Petrosani iarna. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu