M-am facut al dracului !


Venind de la servici am parcat cu mare grija. Temperatura ridicata de cateva grade peste zero, determina alunecarea masiva  a zapezii adunata pe acoperisuri.  Cum in zona noastra mai toate blocurile sunt acoperite cu tigla  locurile de parcare, sigure,  sunt tot mai greu de gasit.  Nu mica mi-a fost mirarea cand la intrarea-n scara o cantitate imensa de zapada era cazuta pe trotuar.

Exact zona dezapezita de subsemnatul in doua  randuri.  Primul instinct a fost sa-mi iau lopata din masina si sa lopatez …

Dar, gandindu-ma ca nimeni din angajatii spatiilor comerciale, de la parter, dar nici locatarii scarii, n-au catadicsit sa curete vre-un metru de zapada, m-am facut al dracului …

Vreu sa vad si eu pana cand o sa trecem peste mormanul asta de zapada. Banuiesc si raspunsul :

pana o sa se topeasca toata !

Posted on 21/02/2012, in iarna, Petrosani. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Nu stiu daca e o solutie sa lasi zapada acolo. In schimb poti sa faci altceva, o iei pe toata si le-o pui alora cu spatiile comerciale in usa 😉 Sa-i vezi daca atunci fac ceva sau nu mai deschid taraba 🙂

  2. Cand am venit eu mai cazuse o portie. Era pana in usa, chiar si pe geam 🙂

  3. Azi cand m-am intors de la servici , un domn pe care eu il apreciam, drep un sef. la unul din spatiile de la parte, a indepartat zapada cazuta .
    Deci se poate !

  4. Nelu draga, nu cred ca te-ai facut al dracului.E o figura de stil.Le vei uita in 5 zile.

Lasă un răspuns

