M-am plimbat putin in viata !


Dupa 32 de ani de munca in Valea Jiului iata ca mai fac o mutare.

N-as fi crezut ca repartizarea mea in Valea Jiului, mai precis la Intreprinderea Miniera Lonea, ma va face pentru totdeauna Petrosenean. Am lucrat cativa ani la mina Lonea, m-am casatorit, a venit pe lume Cristi, si asa, incetul cu incetul m-am legat ,vrand-nevrand de zona.

Circula o vorba pe vremea aceea , cum ca  ” cine bea apa din Valea Jiului, nu mai pleaca… ”  lucru ce s-a si adeverit.

Apoi s-a ivit posibilitatea de a fi promovat la Intreprinderea Miniera Petrila Sud. Am participat la deschiderea acestei mine de la primul metru de put sapat, fiind al doilea angajat , dupa director.  Ani frumosi in care am facut si am invatat de toate . Am trecut pentru o scurta perioada de un an pe la Compania Nationala  a Huilei de unde de buna voie si nesilit de nimeni am parasit sistemul.Fie iertat directorul tehnic de pe atunci, inginerul  Benone Costinas, care mi-a  spus sa nu fac pasul, pentru ca am sa-l regreet…

Ca am facut bine sau nu asta am aflat mult mai tarziu.

In traseul meu am trecut pe la Fabrica de ticotaje , pentru circa 3 ani ,unde m-am adaptat repede si am fost apreciat, zic eu,  inclusiv de zecile de lucratoare. Am continuat cu  SC Jiet Comimpex SRL , cam aceeasi perioada unde am last un loc de buna ziua, ca in final sa poposesc la o veche intreprindere, care a implinit in prezenta mea 100 de ani,  UMIROM SA.  Mi-am petrecut si aici mai bine de 10 ani, timp in care societatea a intrat in lichidare. O sa spuna unii ca am reusit si „performanta” asta, dar meritul inchiderii societatii nu-mi apartine, el se datoreaza in exclusivitate Companiei Nationale a Huilei .

Incepand cu azi 22 februarie mi-am schimbat pentru a „n”-a oara locul de munca, la SC GEROM  SA.

Sper sa-mi fac la fel de bine, ca si pana acum , datoria . Urati-mi succes !

Posted on 22/02/2012, in bibliografie. Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Mult succes si felicitari !

  2. Mult succes 🙂 !

  3. Uff… succes la noul loc de muncă!

  4. SUCCES !!!

  5. SUCCES !

  6. Mersi tuturor !

Lasă un răspuns

