1 Martie, ziua neagra !


Sau ce poate face o paleta, Adidas !

De mult n-am mai luat-o asa … dar sa fiu mai explicit .

Ieri 1 Martie martisor, ca in fiecare zi dupa munca , tenis. Si pentru ca Andrei avea probleme paternale, Jeffry maritale ( adica cu nevasta )  singurul care mi-a ramas de … „umilit” a fost  Alexutu’ . Nu mai ca surpriza, socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa !

Am luat cea mai crunta bataie din anul acesta : 3-2; 3-0, zero fratilor, zero, si iar 3-2. Am plecat cam ingandurat acasa, de data asta, alaturi de un om in culmea fericirii.   Si chiar avea de ce, nu mi s-a mai intamplat anul asta asa ceva.

Totul are si o explicatie ! Arma secreta a lui Alex a fost o noua paleta ADIDAS, cu care m-a dat gata ! Tot asa Alex !

Ce poate face o paleta !

Posted on 02/03/2012, in ping pong, tenis de masa. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

