Pescari vi se pregateste ceva special, dar nu numai voua si iubitorilor de soare si baie


De cand ma ocup de fonduri , de atragerea de fonduri, ma preocupa ori ce investitie noua .


Azi in timp ce  verificam  cotele Muresului, pe portiunea Simeria Orastie si retur, am constatat cu placere ca pe locul strandului de anul trecut, in apropierea localitatii Rapoltu mare, la cativa kilometri de Simeria,  putin in amonte  de varsarea Streiului, ni se pregateste ceva cu totul si cu totul deosebit.

Ochiul meu de economist apreciaza o investitie de mare anvergura. Daca mai anul trecut locatia era alcatuita dintr-un frumos si elegant strand, un hotel si cateva balti de pescuit, pe viitor se pare ca totul se amplifica exponential. Am sesizat din mers un viitor bazin acoperit, banuiesc eu. Scheletul cladirii tradeaza viitoarea locatie

Intre timp  vegetatia arboricola din zona  a disparut iar numarul bazinelor s-a imultit. Ori poza care am facut-o, cu un zum mare. ma face sa cred ca aceasta este pepiniera popularii multiplelor balti.

In stanga spate se pot observa standurile, frumos aranjate, pentru viitoarele concursuri de pescuit . Si de ce sa nu recunosc, ideea este geniala . Familia, nevata si copiii, pot sa-si petreaca timpul  intr-un mod extrem de placut , in strand daca e vremea buna, sau in piscina acoperita daca vremea lasa de dorit . Cu siguranta cele doau comunica cumva …

Ori noi, cei ce ne denumim pescari, ne putem face damblaua la doar cateva sute de metri, pe una dintre multele balti. Nu e o idee geniala  ?

Numai un pescar putea  sa gandeasca asta  …

Sunt multe , foarte multe balti, sa speram ca vor fi populate cum trebuie . Si nu ma indoiesc de asta. Locatia si anul trecut, era una de nota  10 , acum insa  sunt depasite toate asteptarile.

Foarte frumos, si felicitarile mele investitorilor, cu siguranta o astfel de investitie se face si cu fonduri atrase.


Ma bucur ca este in judetul nostru si nu chiar departe de Petrosani, mai putin de 100 de km.

Posted on 05/03/2012, in pescar, pescari, pescuit, strand langa Rapoldu mare. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Complexul turistic se numeste „Steaua Muresului” – Uroi

  2. Vedeti de ce am luat-o de nevasta !
    Mie mi-a fost lene sa caut in arhiva de poze, pentru ca in anii trecuti am studiat-o si fotografiat-o mai amanuntit, inclusiv hotelul.
    Deci ati retinut, complexul se cheama : “Steaua Muresului” – Uroi
    Multumesc mama !

  3. Complexul de la Steaua Muresului va avea piscina acoperita, piscine in aer liber, waterslide, sala de bowling, teren de fotbal (cu minitribune), sala de fitness, sala de conferinta. M-am ocupat de proiectare la aceasta investitie.

    • Felicitari pentru proiectare, dupa cate am vazut este o investie de anvergura ce va conduce la un complex unic. Cu siguranta va deveni un important punct de atractie in zona , unde mai pui ca se afla si foarte aproape de viitoarea autostrada.
      Ma intreb la cat se ridica o astfel de investitie ?

Lasă un răspuns

