Soarecele lui Ghiocel


Ma suna prima mea sotie la servici :

Ghiocel : Vezi ca daca nu rezolvi problema nu mai vin acasa.!

Eu : Care problema, mama ?

Ghiocel : Azi dimineata cand am coborat scarile sa  merg la servici , in zona uscatoriei, era un soarece mort .

Eu: Si ce trebuie sa fac eu, mama, sa-l inmormantez ?

Ghiocel : Vin si cu coroana numai sa nu-l mai vad acolo, ca nu mai vin acasa ….

Cam asta a fost discutia noastra din care puteam sa cred ca asta este doar un pretext pentru sotia mea … ma si intrebam,  cu ce oi fi gresit eu Doamne ? Vin acasa, intru-n scara si in dreptul uscatoriei ma holbez in toate partile, becul era ars si era semiintuneric . Conform dispozitiilor, in zona aceasta intunecata trebuia sa fie mortaciunea. Ma uit dar nu vad nimic. Imi aduc aminte ca in borseta am o lanterna. O caut o gasesc si incerc s-o aprind. Se aprinde intr-un tarziu si …descopar soarecele !

De fapt era o banana, subdezvoltata si inegrita de vreme, foarte mica,  de care Ghiocel s-a  speriat. Nu m-am putut abtine si-am luat-o, frumos de codita ,si-am dus-o in casa. Voiam neaparat sa-i arat de ce s-a speriat !

Credeti ca a vrut s-o vada ?

Posted on 06/03/2012, in banana, soarecele. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. In obscuritate arata a „soarece” dar acum vad ca arata si ca „soarece”….. 🙂

Lasă un răspuns

