De mult n-am mai fos batut asa !


Ieri a fost ziua lui Jeffry …

Pentru ca am fost disponibil doar noi doi, am decis  inca de la inceput,  sa  jucam trei partide.

Prima am luat-o cu 1- 3 ,  Jeffry bucuros nevoie mare. A doua am luat-o din nou, de data asta doar la o minge diferenta, cu 2-3 , dar tot pierdere se chema. La a treia partida, eram deja obosit si ca sa fie tacamul complect , Jeffry mi-a mai tras-o o data , cu 1-3.

Daca va uitati pe scorurile lunare anul acesta nu s-a mai intamplat asa ceva , sa pierd la Jeffry 3 partide intr-o singura zi. Urmariti culoarea albastra – pe  ” Scorurile zilnice lunare ” – semnifica partide castigate de Jeffry.

In 21 februarie am mai pierdut de doua ori intr-o singura zi , in rest doar cate o singura data si asta rar … respectiv:

in 13,16,23,27 ianuarie in total am pierdut  4 partide;

in 21 (de doua ori), in 24 si 29 cate o data – in total  alte 4 partide;

in 06 martie  o data si  ieri de trei ori  – alte 4 partide ;

Il las sa se bucure weekend-ul asta dar luni …

Stiti ce tupeu a avut vineri la plecare acasa ? Isi facea socotela in cate zile o sa ajunga la zero .  Si cand te gandesti ca inca mai am 32 de partide inaintea lui anul acesta . N-o sa-l iert pentru asta  !

Posted on 10/03/2012, in Jeffry, ping pong, tenis de masa. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

