Dry Cooker sau iertarea pacatelor …


Mai ieri colegii mei erau foarte preocupati de o  …. oala, pardon, „tigae minune” . Ii fac unii reclama pe televizor.

Si pentru ca  am fost intrebat daca nu ma intereseaza,(eram deja al noulea pe lista lui Andrei)  eu care am in familie o „bucatareasa celebra” n-am putut lua o decizie fara a o intreba. Nu eram sigur daca nu cumva  o avem in dotare.

Am primit acceptul telefonic, fara insa  a mi se confirma si decontarea banilor  …

Am zis-o-n gandul meu, treca de la mine , pentru iertarea pacatelor … din primul meu salar de la GEROM !

Asa se face ca de „smecheria”,  lui Andrei, Magic Bullet ,nici nu i-am mai povestit . Stiam ca avem cativa roboti de bucatarie . Daca insa o sa-i placa  sper s-o prind …. si cu decontarea tigaii !

Posted on 16/03/2012, in Dry cooker, Magic Bullet. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

