Serele lui Ghiocel incep sa produca …


Daca duminica erau plantate semintele, ridichi, rosi de trei feluri, fragute, rosi si galbene dar si cimbru, arpagic si patrunjel, de dimineata, dupa numai 4 zile, primele plantute erau marisoare .

Si eu am ramas foarte surprins cand am vazut ca au crescut, ca si ridichea din poveste . Nu stiu daca voi realizati care seminte au germinat primele dar cu poza a doua o sa va lamuriti cu siguranta.

Poate nu postam asta daca colega mea  de birou,  m-ar fi crezut !

Acum cred ca totul e mai clar. Cele care au germinat primele, in bucataria lui Ghiocel, au fost ridichiile. Mie imi plac foarte mult cu slanina sau sunca, dar si cu ceapa verde.  Dar doar acum am constatat ca-n serele lui Ghiocel ceapa lipseste . Sa fie din cauza mirosului …?

Acum dupa ce am vazut cat este de simplu procedeul o s-o intreb pe Dica de unde a cumparat arpagicul !

Inca doua poze cu plantatiile lui Ghiocel :

Cimbrul, arpagicul si patrunjelul inca nu se grabesc

E posibil sa ma certe pentru simplu fapt ca am dat …  „presei”  poze de pe  „tarlaua”  sa !

Singura vinovata e Dica, colega mea !

Cred ca nu-i prea devreme sa incheiati contracte pentru noua recolta. Si  nici  nu stiu daca vinde ceva ! Logic ar fi sa vanda ce-i prisoseste, unde mai pui ca noi suntem doar doi, in familie, si nu suntem nici unul prea mancaciosi.

Voi incercati, totusi aici !

PS :  Am gasit ceapa !!!  Ca sa ma incurce Ghiocel a numit-o  „ceapa mica” = arpagic !

Posted on 23/03/2012, in Ghiocel07, rasaduri. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Wow…asta da inceput 😉 Daca nu te lasa „prima nevasta” sa pui ceapa in sere…pun la dispozitie o gradina;))recolta o impartim apoi 😉

  2. Mai ca m-as incumeta desi in viata mea n-am pus un strat de … nimic. Doar mi-am admirat bunicii !

  3. inchiriazamasina

    Ce frumoase sunt echeveriile de la geam

Lasă un răspuns

