Azi mi-am plantat arpagicul


Daca de dimineata, cand am mers la sevici, era -1 grad, la ora 17 erau vreo 16 cu plus.

In aceste conditii am gandit ca e bine sa-mi plantez arpagicul cumparat, de subsemnatul, duminica, de la Real, chiar daca consoarta are o plantatie mare de rasaduri .

Era soare cand am ajuns acasa, pamantul din jardinierele de pe balcon  era inca umed, bine, ca urmare a ploilor recente, asa ca am plantat destul de repede cei 16  bulbi de arpagic. O jardiniera si un sfert,  asta e toata productia.

In curand o sa mancam ceapa proaspata, ECO, de pe balcon . O sa va tin la curent !

La ora cand va relatez, ridichiile, plantate cu cateva zile inainte,  sunt aproape bune de mancat …

Nu degeaba am facut la facultate,  Tehnologia culturilor de camp .

Poate vreti sa stiti cum stau rasadurile lui Ghiocel ? Cel mai bine s-au dezvoltat rasadurile de tomate :


.

Si cele mai subdezvoltate sunt cele de fragute, ambele soiuri !

Mai jos aveti … „ogorul” insamantat cu ceapa !

Posted on 11/04/2012, in culturi pe balcon, rasaduri. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

