Iepurasii lui Ghiocel


In fiecare an in preajma Invierii Domnului Ghiocel, prima mea sotie,  imi umple casa de oua si iepurasi.

Cu atat mai mult acum cand de doua trei zile este numai o zdroaba, ne mai stiind ce bunatati  sa mai pregateasca  odraslelor, care s-au anuntat ca sosesc spre seara.

Casa este impodobita de sarbatoare, in bucatarie inca se munceste !

Nu stiu cum faceti voi dar la noi ritualul seamna putin cu cel de Craciun. Atunci scoatem globurile si bradul si impodobim casa, acum Ghiocel isi scoate recuzita de iepurasi si oua si face cam acelas lucru. Totul este sa traim sarbatoarea !

Si nu poate sa fie un Paste mai fericit decat alaturi de cei dragi .

Tututor va doresc din suflet un Paste fericit cu sanatate si voie buna ! 

Si pentru putina culoare dar si ca sa ma laud, ce sotie minunata am eu , cateva poze cu  … iepurasii nostri !

Asta violet este … proaspat, vina Nelica  ! Frumusel , nu ?

Astia doi i-ati mai vazut cu siguranta. Au fosts  scosi de la „naftalina” …  Dar trebuie sa recunosc si eu, ca barbat, ca sunt dragalasi !

Au mai aparut si vreo doi si de portelan

Si mai jos un aranjament  … Pascal, a la Ghiocel !

Si mai jos o privire de ansamblu !


P.S. Am primit o reclamatie de la consoarta cum ca ouale acestea, mici, mi-au scapt. Si cum se putea altfel daca erau pitite in bucatarie …

Aici puteti sa vedeti, cat sunt de mici .

Posted on 14/04/2012, in aranjamente de Pasti, oua, oua rosi, Paste, Pasti. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Exact asa am zis si eu la un moment dat. Ca nu prea este nici o diferenta intre Paste si Craciun. Sunt cam la fel cu foarte mici diferente 🙂

Lasă un răspuns

