Ai fi facut tu, tata, vreo prostie …?


Duminica dimineata.

Ma trezesc frant de pe coltarul din sufragerie care mi-a fost destinat  somnului in zilele cand copiii ne-au vizitat. Fac cafeaua si ma asez la calculator.

 [poza – un potential hosting]

Redactez doua posturi din care, primul l-ati si citit. Al doilea s-a dorit sa va invat cum va puteti imbogatii (sper ca realizati gluma) doar accesand un site.

Postez si acest al  doilea post, ca la un moment dat, trecusera doar 15 minute, revin si apreciez ca mult mai  indicat ar fi sa-l postez doar a doua zi. In prin plan trebuiau sa fie musafirii si nu trebuia umbrita vizita lor . Asa se face ca il trec in stare de ciorna.

Pe la 11 se trezeste si primul mohican, fiu’ meu.  Din vorba-n vorba vreu sa-mi accesez blogul. Ce sa mai pot. Am crezut ca vre-un virus imi creaza probleme. Nici de cum, intr-un tarziu realizez, pe ultimul scren al blogului ce putea fi accesat, ca acest blog in curand va fi oprit . Mi se sugerau doua linkuri prin care sa studiez „drepturile si obligatiile ” blogerilor din WordPress.

Avand ” istetul ” familiei langa mine, ii cer sfatul, doar era o problema informatica . Si raspunsul a venit scurt si taios : „ai fi facut tu, tata,  vreo prostie …?” De ce n-as recunoaste, acum realizam asta, dar ma obseda cauza, care este prostia ?

Nu voiam, de loc,  sa renunt la munca mea  de cativa ani, inceputa in august 2008.

Macar asa puteau sa-si cunoasca nepotii  bunicul, ca bunica o vor cunoaste , cu siguranta, din Retetele mamei , si blogul asta nu voiau sa-l opreasca !

Vorbind cu Cristi, sunt acuzat ca postez  tot felul de copy-paste (chiar daca pun linkuri  de unde le-am preluat) care nu prea sunt la locul lor. Cum m-as simti eu in locul autorilor, ma intreaba fiu’ meu si iar a trebuit, sa recunosc ca trebuie  sa plec capul !

Totusi eu nu stiam de ce mi s-a blocat blogul si pentru asta eram chiar furios. In principiu rezolvasem cu Cristi sa-mi gaseasca un hosting (cred ca zic bine)un site care sa-mi  gazduiasca blogul. Nu conta pretul la ora aia, eram suparat !

Si le scriu cateva randuri celor de la WordPress, cei care mi-au gazduit , vorba lui fiului, GRATUIT  blogul. Le scriu in romaneste, traduc cu Google Translate, (pentru care iar sunt criticat de junior) dar esential este ca dupa doua- trei ore primesc si raspunsul pe mail.

In prealabil juniorul ma atentiona ca e putin probabil ca WordPress-ul sa-mi raspunda intrucat ei toate blocarile  le fac electronic, scanand mii de bloguri si nu au prea multi angajati care sa-mi raspunda.

Si totusi mi-au raspuns : „Hi,  Can any links to signup.w_ _ _  _b.info be removed, please? These are not permitted on WordPress.com, and our system has an automatic check in place for them.

Thank you very much.”

Asa se face ca nu ve-ti sti de la mine cum va puteti imbogati activand un site ! Am sters toate linkurile create , si uite ca inca mai am blogul !

Multumesc WordPress  !

Posted on 19/04/2012, in blog, blog oprit, blog suspendat, Criserb.com. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

