Petrosaniul in RK


De dimineata am mers putin pe la servici, aveam ceva treaba.

Ghiocel chiar a fost surprinsa de constiinta mea. N-am stat chiar mult, trei- patru ore. La plecare am sunat-o s-o intreb daca nu vrea sa iesim putin. Vremea era satisfacatoare.  A raspuns afirmativ dar in drum spre casa am hotarat sa ma tund.

Ne inteleseseram telefonic   ca vine in spre mine .

Asa se face ca dupa tuns am ajuns aproape de Onix sa-mi intalnesc nevasta. Intre timp am fotografiat santierul din centrul Petrosaniului.

Trebuie sa recunosc nici eu nu-l vazusem de ceva timp , daca m-a facut mama-n masina …De ras au ras cam totul , inclusiv parcul de la teatru care, hai sa recunoastem, era frumusel.

Cam asa arata santierul ieri :

La intoarcere, lasasem masina cam in dreptul pasarelei de la gara, am mai fotografiat din loc in loc.

Sunt chiar foarte curios sa vad  cum v-a arata centrul nostru la final ( termenul de finalizare fiind august 2012).

Total intamplator mi-am  luat sotia si ne-am dus pana la Targu Jiu. Trebuie sa recunos ca orasul vecinilor nostrii, in special centrul,   dupa modernizare, arata  chiar foarte bine.

Dar poate maine vi-l arat si voua .

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 22/04/2012, in Petrosani. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Banuiesc ca in august o sa arate cam asa cum l-ai surprins tu in poze. Nu cred ca o sa fie gata 😦

  2. Cristi nu e an electoral ? 😉 va fi gata in Iulie deja 😉

    • AndreaS – pana veniti voi in tara sigur e gata !
      Tare mie teama ca ai sesizat bine !.Desi termenul de finalizare era in 36 de luni, si lucrarea a inceput in august 2011, surprinzator , v-a fi finalizata doar intr-un singur an, august 2012 !

      • Atunci imi planific o intrare in tara peste 2 saptamini sa-i vedem atunci ;))

  3. De cand am citit postul ma roade o intrebare 😉 ce inseamna RK 😉 ?

    • Reparatie Kapitala , la noi economistii ….
      Sincer, am crezut ca termenul este cunoscut! Sorry !

      Intrebarea este, ti-ai mai recunoscut orasul ???

Lasă un răspuns

