Duminica, la plantat de tomate, pe balcon !


Daca sambata ne-am plimbat putin,  duminica am stat … home .

Dupa ce m-am plictisit de internet am plecat in gradina (voi cititi pe balcon). Si pentru ca vremea era propice insamantarilor am considerat ca n-ar fi rau sa plantez rasadurile de rosii ale lui Ghiocel in vase mai mari. Asa am si facut.

Mi-a luat ceva timp dar sper intr-o productie de rosi, record. Daca anul trecut am obtinut doar doua rosii si restul gogonele, anul acesta cu siguranta recolta va fi mult  mai mare intrucat  „m-am trezit mai de dimineata „.

Vreau sa spun ca  am plantat rasadurile din timp si ca in momentul potrivit (adica cel in care se va incalzi si pe la noi, probabil in august)  o sa le plantez definitiv , afara.

Pana atunci o sa le tin in casa , spre disperarea lui Ghiocel !

Sunt putin cam pleostite dar credti-ma pe cuvant, si-au revenit !

Aici vedeti mizeria pe care am facut-o pe balcon pentru care am fost „felicitat” de Ghiocel . Insa n-am parasit balconul pana cand totul nu a fost luna

Pentru ca am fost un harnic, dar si pacatos, c-am lucrat duminica, dupa ce am finalizat treaba, cu rasadurile cu rosi, am trecut la flori, respectiv la ” livada de orhidee ” din camera lui Cristi.

Cum sa va spun … Cristi a plecat dar camera a ramas,  si s-a dovedit a fi cea mai buna in cultura orhideelor. Aici se gasesc  orhideile aduse de peste … tari , doua chiar din Portugalia, dar despre ele, un alt subiect.

Azi multumiti-va cu lectia de plantare a tomatelor !

Realizez la final ca nu v-am explicat cum am procedat. Cu o lingura cu care mananc supa , din alveolele cu plantute, le-am extras, cu pamnat cu tot (uneori le-am separat) si le-am plantat  in vase mai mari. Pamantul l-am luat din jardinierele cu flori, si daca v-a fi un esec, inseamna ca asta e …. – m-am zgarcit la  a cumpara un pamant proaspat –

Tinete-ti aproape si vorba unui personaj, ” mai putin celebru ca mine …”  aflati si detalii despre recolta  !

Posted on 24/04/2012, in rasaduri de rosii, rasaduri pe balcon. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

