De azi am 58 …


Cand eram in liceu il consideram batran pe unul de 45 de ani, mi-aduc aminte.

Tocmai de aceea il inteleg perfect  pe Alex care ma „alinta” cu,  batranelul, octogenarul …

58 sunt cam multi dar … sunt ai mei  si nu mi-e rusine sa-i recunosc.

 De,  sunt cam batran … suna poate mai elegant – sunt cam in varsta , dar tot aia – i .

Esenta este ca sunt inca sanatos si dupa minte ma consider chiar tanar. Ma inconjor de tineri si astfel, vrand nevrand, gandesc ca ei, ma simt ca ei. Pentru asta le multumesc, ca ma accepta !

Faptul ca inca ma descurc bine la tenis de masa , pe unii chiar reusesc sa-i supar  – desi , sincer sa fiu, chiar nu vreu – ma face sa cred ca inca nu-i rau. Cu siguranta o sa fie si mai …

Ce pot sa va spun eu acum doar sa aveti mai multa rabdare cu persoanele care va sunt parinti si bunici, bunici nu e cazul meu INCA  si pentru asta le pot  multumi  copiii mei , Dana si Cristi .

Sunt fericit ca am langa mine o sotie care,  noaptea la ora zero,  este prima care -mi spune  La Multi Ani mai barbate …,  si nu uita niciodata sa-mi cumpere cadou. Mama mea imi amintea tot timpul ce norocos sunt sa am o asemenea sotie.  Acum trebuie sa-mi amintesc singur …

Ce-mi doresc e doar sanatate , mie si familiei mele  si un loc ca cel din imagine unde sa pescuiesc la pensie !

Apropoo sa fie si o masa de tenis ….

Posted on 26/04/2012, in 26 aprilie, ziua mea. Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. La multi ani!

    Consolati-va ca si celor tineri acum, le va veni randul sa fie nu batrani, nu suna bine, ci cu multa experienta !!!!!

  2. La Multi Ani – Sa ne traiti multi ani fericiti si sanatosi , multe momente exceptionale alaturi de Ghiocel cat si cat mai multa inspiratie pentru a asterne aici , pe acest blog impresii cat mai frumoase despre aceasta lume minunata , vazuta prin ochii unei persoane cu atata experienta si mult stil.
    Sa ne traiti , ca trebuiti si abia asteptam sa va intalnim si sa ciocnim un pahar de vin !

  3. Multumesc din suflet Valy pentru frumoasele cuvinte. Eu sper sa traiesc pana cand vom putea ciocni, impreuna, un paharel . poate sa fie si …tuica !

  4. La Multi Ani si numai bucurii va doresc !

  5. La multi ani!

  6. La mulţi ani! Din câte am citit aici aveţi o familie foarte frumoasă! Vă doresc multă sănătate, fericire şi să aveţi parte de tot ceea ce vă doriţi, atât dumneavoastră cât şi familia dumneavoastră! Acum puteţi să modificaţi pagina „despre” să adaugaţi şi această vârstă minunată! Sincer să vă spun eu nu cred că putem să fim caracterizaţi de un simplu număr. E prea banal! Viaţa înseamnă mult mai mult decât acei ani, acea cifră, acel număr… Deci nu, nu sunteţi bătrân, şi asta v-o spune un copil de 19 ani. Numai bine vă doresc!

    • Tinere trebuie sa recunosc ca ai reusit sa ma flatezi cu comentariul tau. E mult prea frumos , si bine scris, pentru un necunoscut cu o frumoasa varsta. Ma bucur sincer ca mai exista tineri care scriu si gandesc ca tine .
      Sincer iti multumesc din suflet , Marinica Andrei !

  7. La multe numere… cu sanatate si fericire.
    Cum spunea Pitis… Sunt tanar doamna, tanar… 😛

  8. La multi si fericiti ani!tineti-o tot asa!frumoase vorbe la adresa lui Ghiocel…….

  9. La multi si binecuvantati ani!

  10. Sanatate si numai bucurii la aniversarea celor 58 de primaveri, alaturi de cei dragi sufletului tau !
    Cu sinceritate, un cordial LA MULTI ANI !

  11. La Multi Ani! Multa sanatate, bucurii si numai bine. Livia si Vlad

  12. Uite ca anul asta se face ca fi-tu sa-ti spuna ultimul „La multi ani” aici pe blog.

    La multi ani tata, multa sanatate si fericire. In principiu cam ai dreptate cu cele spuse de tine cu felul in care ii consideram pe oameni la anumite varste. As putea sa-ti spun ca esti batran, asa gandeam si eu pentru o persoana trecuta de 50 dar cum as putea sa iti zic asta cand nici eu nu sunt tocmai tanar?

    Asa e in vita, de la anumite varste privim altfel lucrurile si pe masura ce trece timpul ne mai sucim si noi dandu-ne seama ca nu e chiar asa cum credeam in tinerete.

    58 de ani nu sunt multi dar nici nu sunt putini. E o varsta de la care trebuie sa te gandesti mai mult la sanatate, sa ai grija de ea si sa realizezi ca nu mai ai 20 de ani. Simt asta pe pielea mea, la 32 de ani, ma gandesc ca la 58 se simte si mai si.(banuiesc ca aici ai putea tu sa vorbesti mai bine).

    Cat despre partea cu rabdarea ai dreptate. Mi-ai povestit la un moment dat cum erai tu cu tatal tau si trebuie sa recunosc ca nici mie nu imi este foarte usor cu tine in anumite momente 🙂 dar trebuie sa trecem peste si poate ca eu trebuie sa las mai multe de la mine. Sunt convins ca atunci cand aveam cativa ani tu (doi-trei) mi-ai acordat toata rabdarea din lume si acum e randul meu.

    Stii cum e, omul de la o varsta da in mintea copiilor iar tu nu esti o exceptie 😛 Poate si pentru ca iti place sa fii inconjurat in permanenta de tineri, iti place sa fii la zi cu tot ceea ce este nou in domeniul tehnicii, chestii pe care mi le-ai insuflat foarte bine si mie.

    Ce sa-ti mai zic?

    Sper din suflet sa ai mai multa grija de tine si stii la ce ma refer. Chiar daca mi-ai spus de nenumarate ori ca cu o moarte toti suntem datori mie nu imi este indiferent momentul ala. As vrea sa ajung si eu la 58 de ani si sa putem sa povestim in continuare, sa ne contrazicem la fel (cred ca de asta nu putem scapa) si sa-ti plimbi nepotul/nepoata prin parc sau pe unde oi vrea tu.

    Inca o data, multa sanatate tata, fericire si toate dorintele tale sa devina realitate (ma refer la alea normale, nu la toate prostiile pe care trebuie sa le ai/cumperi).

    Aaa, si inca ceva. Sa ai grija de mama si sa nu o superi!

    Te iubesc tata si uite ma duc sa beau un pahar de whisky in cinstea ta!

  13. De dimineata ma simteam putin cam naspa… cum ca fiul meu nu m-a bagat in seama de ziua mea decat cu un scurt mesaj de „La multi ani” , pe facebook, in toiul noptii..
    Acum, in schimb, mi-ai depasit toate asteptarile !. Cred ca vrei sa intri in Guiness boock cu cel mai lung comentariu…..
    Vad ca la teorii te pricepi foarte bine , ai mostenit ceva, de la mamica ii recunosc textele ….
    Totusi eu te pup ca esti al meu si tin enorm la tine !
    MULTUMESC FRUMOS fiule !

  14. Si pentru ca cineva trebuie sa traga si concluziile, uite ca scriu si eu cateva randuri. Pe langa tortul tau preferat, pisicile aristocrate si cateva cuvinte pe ici pe colo, am o observatie la comentariul lui Cristi: „sunt convins ca atunci cand aveam cativa ani (doi-trei) tu mi-ai acordat toata rabdarea din lume”. Foarte gresit. La capitolul rabdare taticul tau a fost deficitar. Cred ca nu trebuie sa dezvolt subiectul…..stie el…. In rest a cumparat, vorba ta, toate prostiile sa fie in pas cu moda, a cumparat masinute si trenulet sa se joace cu ele ca tu erai prea mic si „se strica”, te-a plimbat cu masina-ca-i placea si lui. Ce mai, orice numai nu ceva ce necesita rabdate. Tata iti doresc si eu sanatate, ca-i cel mai important lucru la varsta noastra. Sa ne avem unul pe celalalt multi ani de acum in colo, sa ne bucuram de pomii infloriti, de berzele din cuiburi, de soarele de pe cer, de primul fulg de nea, de venirea lui Mos Craciun, de micile atentii pe care ni-i le putem oferi…. Si inca ceva, vorba lui Cristi, urmeaza o perioada destul de dificila care necesita atentie, intelegere si ceea ce nu ai tu, calm si rabdare.

    • Ati vazut dragilor … tot doamna vrea sa aibe ultimul cuvant …”sa traga concluziile …” cica !
      Recunosc ca nu mi-au placut copiii mici, pana la doi-trei ani, nici al meu nu facea exceptie, dar dupa ce a inceput sa vorbeasca si sa umble eram topit dupa individ.
      Acum ca e mare, sunt si mai topit .
      Asta e viata, asta sunt eu, altul mama nu mai face …
      Ar fi prea tarziu sa ma mai schimb acum . Gresala recunoscuta este pe jumatate iertata, eu asa stiu ! Ce zici „tata” ?
      Pun pariu cu voi ca doamna mea va mai face un comentariu , – TREBUIE ea sa aiba ultimul cuvant !!!!!

Lasă un răspuns

