Sa va bucurati de micul miracol ce a aparut in viata voastra !


In weekend-ul  acesta in familia colegilor mei, Andrei si Simona LECA , are loc unul dintre cele mai importante evenimente din viata lor,

respectiv botezul mult doritului baietel, Darius – Razvan– Gabriel.  Si pentru ca m-am documentat putin am aflat ca :

„Sfântul Botez este taina prin care omul, prin întreita afundare în apã sfintitã de cãtre preot, în numele Prea Sfintei Treimi, dobîndeste iertare de pãcatul strãmosesc si de toate pãcatele fãcute pînã atunci, se naste din nou duhovniceste si se face membru al Bisericii lui Hristos”

   [sursa – poza]

Ca ortodoxi responsabili, tati si mami,  alaturi de nasi si mosi, parinti dar si prieteni si colegi cu totii vor participa la fericitul eveniment care va avea loc in jurul orei 15 la Biserica de lemn din Aeroport si care se va finaliza cum altfel decat printr-o iesire la un restaurant.

Familia mea vrea ca si pe aceasta cale sa le ureze tinerilor parinti, tot ce e mai bun pe lume. Sa le cresca mare, frumos si sanatos , Darius, sa aiba parte numai de realizari in viata, asa cum le dorim pe viitor si parintilor sai, niste oameni cu totul si cu totul deosebiti.

Tuturor participantilor la eveniment  le urez  din suflet ,  o zi minunata cu multa distractie si chiar daca nu participam  as vrea sa stie toata lumea ca  familia Serb le este totusi alaturi !

Sa va bucurati de micul miracol ce a  aparut in viata voastra ! 

P.S.  Imi cer scuze ca l-am „botezat”  inaintea preotului – tati m-a tras de atentie  si am corectat cat am putut de repede.

Juniorul lui Andrei si Simona se cheama Darius Gabriel nu Darius Razvan cum l-am rebotezat eu. Dar ca sa ma scap, haideti ajutati-ma  si voi cititorii, nici Razvan nu suna rau …  nu ?

Posted on 28/04/2012, in botez, botezul lui Darius. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. multumesc frumos dl serb, o corectie am de facut…inlocuiti razvan cu gabriel si totul e perfect……sa inceapa dixtractiaaaa

  2. Să vă trăiască iar voi să vă bucuraţi de el! Multă sănătate micuţului şi multe împliniri în viaţă să aiba! În spirit de glumă să ştiţi că suna bine şi Răzvan! 🙂

Lasă un răspuns

