Prima zi de plaja, in Gorj, undeva inspre Baia de Arama


Duminica pe la 11 am iesit din casa pentru ca vremea se arata minunata la iarba verde si de ce nu pentru putina plaja. Am decis sa mergem spre Baia de Arama, nu departe de Tg Jiu, zona care abunda in verdeata, si peisaje minunate.  La cca 19 km, intr-o oaza de verdeata, am zarit un loc minunat, pe langa un firicel de apa, dar in viteza l-am depasit. Vrand sa ma intorc dau cu ochiii de o serbare campeneasca, pe o colina,  undeva in dreapta soselei.  O alta zona frumoasa  ni se deschide vizavi, asa ca, hotaram sa ramanem acolo, avand peste drum  spectacolul.  Pana ce Ghiocel si-a facut o salata si a pregatit masa, eu putoarea, m-am intins la plaja scotandu-mi pentru prima data, anul acesta, „slaninele”  la soare.  Am vrut sa repar ceva la masina dar n-am avut chef, asa ca poze si plaja pana ce soarele amiezii m-a cam incins. N-am ramas mult la iarba verde. Caldura ne-a toropit desi avem si ceva umbra. La plecare am dat o tura prin  talcioc, care parea pe sfarsite, desi era doar  in jur de 16. Ne -am intors spre casa facand un ocol prin Tg Jiu , prin comuna Preajba, pentru ca am vrut sa-i culeg lui Ghiocel niste narcise. Aici era serbarea : Noi ne-am insirat „cortul” peste drum Ghiocel insista sa-i curat eu ceapa  … Am preferat putina plaja, inca anul asta nu ma vazuse soarele In final am ajutat-o putin Dupa o masa copioasa bazata pe slanina , rosii, ceapa si branza merge si o bere fara alcool !

Ne-am strans catrafusele si inainte de plecare, am dat o raita sa vedem si noi serbarea. Fumul de mici nu-mi mai excita acum simturile , ma saturase Ghiocel !

 Nici mamaliga traditionala  facuta la ceaun cu …. probabil gospodina  Ghiocel o fi stiind cu ce ! E ceva traditional, mi-a fost jena sa intreb, cert este ca avea si carne Scena era goala la ora aceea. Prin urmare am incercat sa-mi impresionez  nevasta printr-un numar  ” a la Serb ”  ramas fara aplauze . Totusi am aflat ceva,  spectacolul se chema „ Festivalul cantecului si portului popular din Pestisani

Posted on 30/04/2012, in weekend and tagged . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Deci să înţeleg că aţi avut o duminică foarte plăcută şi relaxantă. Bravo! Aşa trebuie, puţină relaxare e binevenită oricând! Foarte frumoase fotografiile!

  2. Trebuie sa recunosc ca noi cam iesim , ne place !

  3. …..poate o tocana cu mamaliguta. Eu am fost mai discreta……

Lasă un răspuns

