Am acceptul lui tati !


Desi am incercat sa-i fac colegului meu o surpriza placuta, cu filmuletul facut la botezul fiului, aveam putine emotii. Voiam ceva frumos, dar din pacate talentul meu informatic … are o limita.  Pana la urma cam asta am reusit.

Pentru  toti ce-i care din diverse motive nu ati putut  vedea evenimentul dar v-ati dorit, incerc sa va ajut.

Si stiti ce ma bucura cel mai tare,  faptul ca este singurul filmulet pe care-l are de la botez,  cu drepturi de autor , familia Leca.

Pentru ca-l puteti vedea  pe Youtube , Facebook si alte canale … am acceptul lui tati !

P.S.  Urmeaza inca doua serii, totul este sa aveti rabdare ! Seriile urmatoare le veti putea gasi in aceelasi locatii.

Canada va avea acces la botezul nostru , on line !

Posted on 02/05/2012, in botez, botezul lui Darius. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

