Sofronica e din nou sanatoasa !


De ceva vreme Sofronica are o problema.

Are un troncanit, foarte deranjant, pe care l-am localizat eu ca fiind o aparatoare de aluminiu care se atinge de  blocul motor si trepidatiile, in special la relantiu, produc un zgomot neplacut.

Am incercat eu sa rezolv problema in final legand-o cu o sarma, dar zgomotul a persistat. Asa ca mi-am luat inima-n dinti, pe Ghiocel si-am purces sambata de dimineata la Promotor RmValcea, reprezentanta Citroen.

Aici mecanicul meu, d-l Florin, dupa vreo doua ore de munca a rezolvat problema, respectiv problemele ca erau mai multe.

Prima, a identificat cauza zgomotului ca fiind un piciorus rupt,  din cele doua , cu care era fixata aparatoarea de blocul motor.

Cu doua garuri, doua nituri si o bucatica de tabla adaugata a rezolvat repede problema. Apoi a mai identificat un furtun de aer care si el creea niste „greierasi”.  Cand era gata, gata sa parasesc service-ul , la proba in teren, au constatat ca inca mai vribeaza ceva.

Din aproape in aproape Florin descopera  „greierasii” si rezolva problema. Undeva in dreapta filtrului de polen, intre parbriz si caroserie, intr-un loc incomod, mai exista o tija de plastic cu un canal cu rol de a sustine niste treburi ori aceasta era desprinsa si vibra.

Dar acum sa vedeti cauza problemelor mele.

Ultima revizie am facut-o la noi la Petrosani, pentru a scuti niste bani ( nu spun firma). Ori se pare ca desi baietii de aici repara tot felul de marci de masini, cu Sofronica au avut probleme. Schimbarea filtrelor, de ulei, de motorina dar mai ales cel de polen sunt niste operatii care e bine sa le mai fi facut, ca altfel risti sa strici alte treburi pana ajungi la ele. Asa s-a si intamplat.

Concluzia, am economisit ceva bani pe revizie si i-am dat pe reparatia de ieri, dar totusi sunt multumit !

Sofronica e din nou sanatoasa !

Posted on 07/05/2012, in Sofronica. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

