Rezervatia de zimbri Hateg – Slivut


Desi traversam Hategul de doua-trei ori pe luna, n-am mai trecut de mult pe la rezervatia de zimbri.

In weekendul trecut, dupa ce am mancat si am facut putina plaja pe marginea Streiului, ne-am continuat drumul , facand un ocol, pe partea dreapta a acestuia, in sensul curgerii,  pana in Bretea Romana.

Am rams uimiti de soseaua  proaspat asfaltata si trebuia sa vedem unde duce .

De aici am revenit spre Petrosani,  pe ruta  Simeria -Hateg, facand un popas la rezervatia de zimbrii.

Drumul din sosea pana in rezervatie, respectiv asfaltul, este destul de bun. Am platit biletul si de data asta,  singur, m-am indreptat spre  tarcul cu zimbrii.

Aveam ceva emoti ca n-o sa-i vad, fiind plecati prin padure. Spre norocul meu erau in mijlocul tarcului.

Fata de anul trecut cand erau doar, doi, trei, acum sunt mult mai multi,  6 sau 7 .

Daca nu i-ati vazut de mult va ofer eu , acum,  acest prilej

 


Cei din anii trecuti erau mult mai jigariti, acestia din anul acesta  sunt chiar sanatosi.

Posted on 11/05/2012, in Hateg, obiective turistice Hunedoara, obiective turistice judetul Hunedoara, Rezervatia de zimbri, zimbri. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. foarte frumos, m-ai convins sa merg cat de repede 😀

Lasă un răspuns

