O veste buna pe ziua de azi …


Citind mailurile de dimineata pe siteul  fonduri-structurale.ro dau peste cea mai buna stire, pentru mine, pe ziua de azi !

In acel moment, pe bune, mi se luase o piatra de pe inima, cred ca si tensiunea o sa-mi revina la normal cat de curand.

Pentru cei interesati de proiecte structurale,  pe operatiunea „Investitii mici ale IMM-urilor”, operatiunea „Sprijin financiar cu valoarea de pana la 1.065.000 lei pentru investitii in intreprinderile mici si mijlocii” din cadrul POSCCE  tin sa-i anunt ,daca n-au aflat inca, ca se prelungeste perioada de depunere a proiectelor cu termen 31 mai 2012 pana pe 10 iulie 2012.

Eram foarte intarziat cu lucrarile, chiar imi luasem de lucru si acasa, stiind ca mai am doar o sapatamana de lucru. Ar fi fost cu siguranta cea mai stresanta saptamana de lucru din viata mea.

Dar oamenii buni au si noroc,  acum chiar am timp.

Posted on 19/05/2012, in fonduri structurale. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

