Tuturor le multumesc pentru sarbatoarea dedicata sotiei mele !


Intr-un decor minunat, intr-o frumoasa zi de primavara, ieri la Cheile Butii s-a sarbatorit,  printre altele si „iesirea din sistem” a sotiei mele ( nu-i place de loc cuvantul  pensionare asa ca de data asta ii respect optiunea ).

A fost o sarbatoare ce, cu sigurana, nu o vom uita niciodata

Sincer sa fiu am fost placut impresionat de colectivul mare din care pana mai ieri facuse parte. Pe multi ii mai stiam pe multi nu.

M-a impresionat modul in care stiu sa se distreze acesti oameni care chiar si eu realizez acuma cat de mult muncesc, cat stres si cata responsabilitate se regaseste in activitatea lor.  Dar personajul principal, care m-a dat gata,  il constituie fara doar si poate , liderul grupului, Sefa , cum ii placea sa-i spuna Ghiocel.

Un OM de care sotia mea a fost foarte atasata, pe care pot sa spun ca a iubit-o mult, un sef care stie sa-si struneasca subalternii dar stie sa-i   si „mangaie” cand e cazul. Un om plin de viata, care stie sa se distreze si sa-si antreneze colectivul, intr-un cuvant un om deosebit.

Pentru tot ce a insemnat si inseamna, aceasta femeie pentru sotia mea  ii multumesc sincer !

Minunatul ei colectiv cuprinde zeci si zeci de oameni, pe care n-o sa-i pomenesc aici dar tuturor le multumesc si eu, sotul, pentru ca exista ! Nu in ultimul rand amintesc aici colectivul ei  de la Vulcan pe care l-a iubit si pe care-l poarta-n inima,  pe cel de la  Petrosani si Deva,  ce mai, tot judetul.

Tuturor le multumesc pentru Sarbatoarea creata , pe care in mare parte au dedicat-o sotiei mele.

Si pentru a putea vedea  Sarbatoarea noastra si cei ce nu ati putut participa, las pozele sa vorbeasca. Recunosc am cam exagerat cu ele, din peste 300 am selectat totusi 60, pe care vi le  voi prezenta in trei postari.

Prima, cea de azi pe care hai sa-i zicem , Evenimentul, a doua o rezerv surprizei zilei  facute de odraslele noastre , Cristi si Dana si cea de-a treia , intitulata Focul de tabara, va incheia, subiectul .

Tuturor numai sanatate !

Pana la urma am reusit sa va arat si selectiuni din eveniment, intr-un filmulet de 11 minute realizat cu aparatul foto. Acum cu siguranta o sa-mi dati dreptate  despre atmosfera si  colegii lui Ghiocel.

Vizionare placuta :

Posted on 20/05/2012, in cheful de iesire din sistem, cheful de pensionare, Cheile Butii, Ghiocel, Ghiocel07. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pensie lunga si placuta alaturi de frumoasa dumneavoastra familie (poate si de nepoti in curand), ii urez si eu distinsei doamne!

Lasă un răspuns

