Hellbrunn Palace, un loc care-ti face placere …


Cam asa suna o reclama  pe care probabil Ghiocel a vazut-o .

Asa se face ca in  concediul acesta, pe care-l dedic castelelor, am parte de ele.

Pentru ca Ghiocel se crede ca provine dintr-o alta lume,  a lor,  a trebuia sa gasim si  Palatul HELLBRUNN  si pana la urma l-am gasit. Palatul este renumit prin gradinile sale si  jocul apelor, dorindu-se a fi o copie a Versailles-ului .

Poanta principala este in jurul unei mese in gradina, unde la actionarea unui dispozitiv tasneste apa care „incanta” mesenii.

Am inteles ca  „joaca” a fost realizata de către Markus Sittikus, un om cu un foarte bun simt al umorului, a caror glume umezesc, la propriu, vizitatorii.

Sunt multe inventii legate de apa in acest castel dintre care poate cea mai semnificativa mi-a parut  grota in care  o coroana este impinsa de un jet de  apa în sus şi în jos, simbolizând creşterea şi căderea de putere.

Multe alte puncte de atractie exista in acest castel dar va las pe voi sa le descoperiti.

Era sa uit pestii, pestii care m-au fascinat de-a dreptul. Tare mi-ar place sa pescuiesc pe „balta” asta …

  

Pentru cei care nu stiau inca unde s-a filmat Sunetul muzicii,  cu Julie Andrews si Christofher Plummer, cu faimoasa melodie „Sixteen going on seventieen”, ii informez eu,  la Hellbrunn Palace, aici, foarte aproape de  Salzburg.

Mai jos mai aveti cateva imagini  care vor sa sublinieze maretia locului .



Posted on 30/05/2012, in Hellbrunn Palace, Salzburg. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. FFF frumos!!!! Vacanta placuta!!!!!

  2. Cer scuze, e o gresala de a mea, nu HELLBRUNN-ul se dorea o copie a Versailles-ului !

Lasă un răspuns

