Karlovy Vary


De la Nurnberg la Karlovy Vary am ales sa evitam autostrada intrucat erau mai putin de 200 de km. Alegerea a fost buna . Mai putin de  45 de km i-am facut in Germania unde  drumurile sunt, retineti, toate de nota 10+. Nici cele din Cehia nu sunt rele (vizavi de ale noastre) dar nu se compara cu cele ale vecinilor nemti.

Dupa doua-trei ore eram la destinatie nu fara o mica peripetie pe care o sa v-o povestesc cu siguranta zilele viitoare.

Cazarea a fost retinuta pe Booking.com, ca toate celelalte oferte -last minute-. Dar de data asta Ghiocel a nimerit-o, pe departe cea mai buna cazare din concediul acesta . Pastram enicma pana maine.

Dupa ce ne-am cazat in maiestuosul castel, Rouyal Golf Hotel, din Cihelny, la 11 km de  Karlovy Vary,  in mijlocul unui imens teren de golf, sau poate mai multe, ne-am grabit sa ajungem in statiune.

Cred ca am facut 20 -30 de km prin statiune pana am reusit  sa parcam. Aici totul se plateste in coroane si noi aveam doar euro. Dupa ce  am vazut statiunea de pe ambi versanti ai muntilor, centrul ei fiind situat intr-o vale, am reusit sa gasim , central, o parcare unde sa putem plati pe euro  (2,5 eu = 2 ore, o facilitate facuta de un  angajat al unei parcari). Intradevar acum eram in centru, pe zona pietonala. Am parcurs-o, zic eu cam toata,  pana cand la intoarcere ne-a prins ploaia, la inceput cam timida dar ulterior mult mai „sanatoasa”.

Mai jos aveti cateva poze :

Posted on 04/06/2012, in Karlovy Vary. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. seamana cu herculenale nostru care as putea spune ca e mai atractiv dpdv al peisajului

  2. Andreutu si eu credeam la fel ca tine pana l-am revazut acum. L-am vazut de mult si nu mi-l mai aminteam. Este, as spune, imens, de talia Bucurestiului, deci cade dintr-un foc Herculanele. Cladirile sunt impresionante mai toate foarte vechi si majoritatea renovate.
    Nu seamana decat foarte, foarte putin cu Herculane desi stiu foarte bine ca se fac astfel de comparatii dar din pacate si o spun asta cu parere de rau, ca roman care a vazut relativ recent Herculanele, statiunea noastra este la … „degetul mic” fata de Karlovy Vary.
    Farmecul statiunii o dau tocmai cladirile vechi de peste 100 de ani, multe, care nu sunt amestecate cu blocuri comuniste cum este la noi. Si aici a fost comunism dar … vino si vezi !
    Aici n-am vazut case private, noi sau vechi, care sa strice aspectul statiunii. Tot ce se construieste in centrul istoric, o suprafata de buni km, se face doar in stilul anilor 1900.
    Te lamuresc eu acasa !

Lasă un răspuns

