O cazare regala – Royal Golf Hotel


V-am mai spus, mare parte  daca nu toate,  cazarile noastre din acest concediu  au fost  rezervate cu o zi inainte pe internet de pe Booking.com ca oferte last minutes. Surpriza cea mare a constituit-o cazarea la , Royal Golf Hotel din Cihelny, la 11 km de Karlovy Vary.

Cand ne-am trezit cu un conac, cu putina bunavointa, as putea spune un castel adevarat, inconjurat de minunate terenuri de golf pe zeci de hectare. Aveam convingerea ca am gresit locatia nu-mi venea sa cred ca este cazarea noastra.

Si totusi,  intr-o atmosfera ce ne-a lasat cu gura cascata, de la receptie s-a confirmat ca avem retinuta camera.

Priviti si va minunati si poate o sa va faceti si voi, pe viitor,  rezervari last minutes .

Totusi romanul are ceva de comentat, internetul mergea mult sub nivelul cazarii …

Nici baia nu e mai prejos,  ma credeti ?

Si acum haideti sa va arat cum am ajuns la receptie:

Si cam asa arata receptia si …receptionarea.

Scara care duce la camere

Ghiocel nu putea scapa ocazia sa fie imortalizata intr-un asemenea decor

O ultima poza din interior si plecam fericiti la Karlovy Varry, de fapt pentru asta am venit !

Luat de minunatia interiorului am si uitat sa va arat  exteriorul

Ajungem imediat la terenurile de golf dar despre asta  alta data.


Sper ca v-a placut. Pentru mine a fost cea mai grozava cazare de anul acesta, pentru Ghiocel a fost cea din Nurnberg. Dar am uitat ceva, sa va arat cum arata restaurantul unde am luat micul dejun:

Gata,  cam asta a fost o cazare minunata. Nu uitati subiectele din urmatoarele doua postari se vor referi tot la aceasta cazare .

Trebuie sa va arat si imprejurimile care pe mine si pe Ghiocel ne-au lasat , pur si simplu, cu gura cascata !

Posted on 05/06/2012, in Karlovy Vary, Royal Golf Hotel. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. frumos, asteptam si terenurile…

  2. Ce bine imi pare ca ne impartasiti impresiile de calatorie. Imi dau seama ca habar nu am despre atatea chestii, locatii…deci tb sa vin si eu prin Europa, sa-mi pun la punct „cunostiintele generale”.

    Vreme buna, sanatate si cazari tot in stilul asta!!!

    Simona

    • Ma bucur ca va pot fi de folos cu cate ceva. Noi, familia noastra, suntem niste plimbareti … Ne-a invatat asta fiul nostru acum cca.sase ani cand a plecat singur cu un Matiz pana la Paris.
      Ne-a ambitionat atunci , cum ca noi n-am fi in stare sa iesim din tara. De atunci iesim in fiecare an de doua ori . Dand „concediu ” pe cautare poti vedea toate concediile nostre (numai in Europa) din ultimii 3-4 ani .

  3. Frumos.
    Va asteptam , sa va cazam la hotelurile noastre .
    http://www.RitzCarlton.com
    Speram sa va placa !

  4. Voi traiti pe …”alta planeta” ! Pentru noi si 50 de eu este destul de mult, ma intreb cat poate costa o camera la RitzCarlton ?
    Si poate daca n-ar fi asa de departe …

  5. Intre 200 $ si 5000$ pe noapte , dar noi putem , pentru dumneavoastra , ca sunteti mai special putem cam 100$ pe noapte.
    Conditile astea http://www.valycofaru.com/category/the-ritz-carlton-hotel/ , plus o butelie de vin la o partida de tenis de masa ! 🙂

  6. Cu butelia de vin m-ai convins … si 100$ este multumitor de bine, pe mine m-ai convins.
    Mai ramane de convins Ghiocel si sa ne faci aceeasi reducere si la transportul peste ocean.
    Ori cum iti multumesc pentru oferta. Esti un , dragut! .

Lasă un răspuns

