Royal Golf Hotel, cazarea noastra pe bune !


Apropo de cazarea regala  … adevarul este  acesta :

Nu am fost cazati in camera fotografiata, era prea de tot, aceea este o camera pentru oameni „adevarati” nu pentru niste parliti de romani.

Prin bunavointa receptionerei, o fata foarte draguta, pe care ati vazut-o in poze, am reusit sa vedem cateva incaperi din interiorul cladiri centrale. Asa se face ca vi le-am aratat si voua sa vedeti unde se cazeaza unii.

Cu toare acestea  nu v-am pacalit, totusi, pentru ca a fost cea mai frumoasa cazare a noastra din concediul acesta (doar punctul meu de vedere – Ghiocel are altul).

Pozele care le vedeti, astea arata pe bune cazarea noastra de la Royal Golf  Hotel.

Posted on 06/06/2012, in Karlovy Vary, Royal Golf Hotel. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

