Traseul concediului din vara lui 2012


Si-n vara aceasta am avut parte de un concediu reusit si o vreme buna. Desi toate prognozele meteo prevesteau ploi si iarasi ploi se pare ca  cineva a tinut  cu noi si ne-a plouat in cateva randuri dar ploi scurte de vara care pot spune ca au trecut neobservate.


Traseul de anul acesta a fost, in limita bunului simt, putin peste 4000 de km repectiv mai precis 4325.

Consumul realizat este de 4,9l/100, consum pe care l-am mai realizat in cateva concedii pe distante chiar mai mari.  Sofronica s-a comportat ca „o artista” adica, nu mi-a creat nici cea mai mica problema desi 80% din traseu a rulat cu 130 km/h iar in Germania chiar cu mai mult. Nu m-a oprit nici un politis, nici un vames (sper ca ati sesizat am preferat sa ma intorc prin Germania, pe o portiune destul de mare urmand acelas traseu, desi nu ma caracterizeaza  – evitand Elvetia )

Conform hartii, am stat o zi la Viena, 3 zile la Salzburd, o zi langa Ulm in apropiere de Legoland, a urmat doua zile la Strasbourg, si cate o zi  la Nurenberg, Karlovy Vary si Viena. A unsprezeca zi, seara eram acasa la Arad.

Mi-au placut mult parcurile de distractii, Legolandul dar parca mai mult Europa Park.  Am vazut locuri frumoase in 5 tari dar retineti pentru noi tara cea mai frumoasa ramane Austria. Daca vreti un top personal din cele vazute in acest concediu , Austria -Germania -Franta- Cehia -Ungaria

A fost frumos, asteptam concediul de toamna !

Posted on 09/06/2012, in Concediu vara 2012. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

