Fachirii care pacalesc turistii in Viena


Prima postare din acest concediu a fost de la Viena,  intitulata,  O noua moda la Viena.

In fata centralei ERSTE am studiat atent problema fachirului care statea in aer, avand doar un punct de sprijin, in baston. Nu eram eu singurul care se minuna, pot spune, marea majoritate a trecatorilor se opreau si se intrebau, cum de e oare posibil ?

Am banuit ca toata smecheria este un sistem mecanic care se sprijina in baston dar doar am banuit. Convingerea mi s-a intarit cand intamplator in timp ce ne uitam omul nostru a coborat pe pamant.

Un coleg de-al lui a venit, l-a acoperit cu o palnie neagra de panza (pentru a nu deconspita jongleria) si dupa cca un minut omul nostru primea aplauzele trecatorilor fiind cu picioarele pe pamant.

Convingerea mea s-a intarit cand au adus un carucior metalic pentru preluarea dispozitivului ramas sub panza neagra. Acolo ramase-se … ceva  greu. Pentru ca m-a preocupat am filmat totul, aveti mai jos filmuletul :

In scurt timp am primit un comentariu la postare  pe care nu l-am dat publicitatii, la ora aceea, din care reesea clar toata smecheria. Acum pentru ca foarte multa lume se minuna si se intreba care este fenomenul o sa-l desconspir incercand sa  risipesc ori ce suspiciune.

Sper ca am lamurit smecheria …

Ori cum oamenii merita felicitari pentru prestatie,  nu e usor sa stai in pozitia aceea  minute in sir.

In rest prima strada din Viena este aceeasi, cu multi turisti din toate colturile lumii si vesnicii ei „artisti” stradali.

Mai jos aveti si poze :

Posted on 15/06/2012, in Concediu vara 2012, Viena. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

